اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۷۵۹

توصیه کارشناس فوتبال به جواد نکونام

کارشناس فوتبال گفت: نکونام باید بداند شرایط مربیگری متفاوت است و صبر و حوصله بیشتری از خود به خرج بدهد.
۱۵:۰۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی حسینی‌نسب در گفت‌وگویی، در خصوص برگزاری کلاس تیم‌های پایه اظهار داشت: ما به همراه حمید استیلی یک دوره کلاس‌های آکادمی با حضور 600 بازیکن به صورت رایگان در مناطق محروم تهران برگزار کردیم که نوجوانان بتوانند توانایی خود را نشان دهند.

وی در مورد شرایطش یادآور شد: پیشنهادهایی قبل از لیگ وجود داشت اما قصد داشتیم تا با تمرکز بیشتری تیم را انتخاب کنیم تا با مشکلات گذشته روبرو نشویم.

مربی سابق راه‌آهن در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: با وجود اینکه مشکلات زیادی وجود داشت اما خوشحالیم که تیم ملی 3 امتیاز را از آن خود کرد. بازیکنان باید در بازی‌های آینده تلاش بیشتری کنند. هر چند زمان می‌برد تیم به هماهنگی لازم برسد. شاید داشتن بازی‌های دوستانه بیشتر می‌توانست به تیم ملی کمک کند.

حسینی‌نسب در خصوص درگیری‌های به وجود آمده گفت: نکونام از جمله بازیکنان خوب کشور ماست ولی باید بداند در عرصه مربیگری شرایط متفاوت است و باید صبر و حوصلهب بیشتری از خود به خرج دهد که اگر این اتفاق رخ دهد او می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند.

وی در مورد دیدار مقابل چین گفت: من بازی این تیم مقابل کره جنوبی را دیدم و در حالی که 3 بر صفر عقب افتاده بودند اما می‌توانستند بازی را هم به مساوی بکشانند. شرایط این بازی متفاوت است و امیدواریم که تیم ملی با نظم و انضباطی که به بازی می‌دهد پیروز میدان شود.

حسینی‌نسب در خصوص شرایط ملوان نیز یادآور شد: امیدوارم این تیم با مایلی‌کهن بتواند به لیگ برتر برسد. به هر حال این نکته قابل توجه است که تیم‌هایی که حمید استیلی در آن کار کرده و بازیکنان جوان را معرفی می‌کند در سال‌های آینده جزو بازیکنان تاثیرگذار می‌شود که در ملوان هم این اتفاق رخ داده است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین