اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۷۵۰

یك‌سال سختی كشیدم

رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال كشورمان كه حالا در تیم هیرنفین هلند توپ می زند، بارها برای تیم ملی گل‌های حساس به ثمر رسانده است. این مهاجم دوست داشتنی با گلزنی در وقت‌های تلف شده مقابل قطر بار دیگر در نقش یك ناجی برای تیم ملی كشورمان ظاهر شد...
۱۴:۲۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال كشورمان كه حالا در تیم هیرنفین هلند توپ می زند، بارها برای تیم ملی گل‌های حساس به ثمر رسانده است. این مهاجم دوست داشتنی با گلزنی در وقت‌های تلف شده مقابل قطر بار دیگر در نقش یك ناجی برای تیم ملی كشورمان ظاهر شد. او مثل همیشه با روی خوش پاسخگوی سوالات بود.
  • الان باید بابت گلزنی خیلی خوشحال باشی این‌طور نیست؟
واقعا خوشحالم آن‌هم فقط برای تیم ملی، برای مردم ایران.
  • تماشاگران هم حمایت خیلی خوبی از تیم ملی داشتند.
بله، مثل همیشه عالی حمایت كردند، از تك تك آنها تشكر می‌كنم، نمی‌دانند چقدر به ما انگیزه می‌دهند وقتی با 90 و صد هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. شاید ندانند بااین موضوع چقدر كار را برای تیمی مثل قطر سخت می‌كنند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم فقط اینكه این برد برای آنها بود.
  • البته شما هم نشان دادید خیلی خوب از اشتباهات تیم‌های حریف استفاده می‌كنید.
دیگر آن مهم نیست، چراكه مشكل ما نیست، ما باید سعی كنیم گل‌هایمان را بزنیم و بازی‌ها را ببریم. ما به نتایج و پیشرفت خودمان فكر می‌كنیم. این از همه چیز مهم‌تر است.
  • می‌خواهیم نظرت را در مورد بازی با چین بدانیم كه سه‌شنبه به مصاف این تیم خواهیم رفت.
دقیقا، الان باید تمركزمان روی بازی با چین باشد، بازی خوبی با قطر داشتیم و خوب بازی كردیم و3 امتیاز مهم را گرفتیم، حس خیلی خوبی داریم و حالا در چین هم باید سعی كنیم 3 امتیاز را بگیریم. خلاصه اینکه الان تمركزمان روی بازی با چین است.
  • خود شما هم نشان دادی خیلی آماده هستی، راستش عادت كرده‌ایم كه همیشه برایمان گل‌های حساس بزنی كه در بازی با قطر هم تكرار شد.
ان شاءالله هیچ وقت عادت نكنید! چراكه خودم هم به این موضوع عادت نمی‌كنم(خنده)، اما خدا را شكر بله، خیلی خوب بود، یعنی شروع خوبی مقابل قطر داشتم و امیدوارم بتوانم همین راه را ادامه بدهم و هم به خودم و هم به تیم ملی كمك كنم. امیدوارم خیلی زود به جام جهانی برسیم و من مطمئنم این‌بار این اتفاق خواهد افتاد.
  • گویا در تیم جدیدت هیرنفین هلند هم شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاری. در این ارتباط هم صحبت می‌كنی؟
بله، امسال خدا را شكر خیلی سال خوبی است، خیلی خوب شروع كردیم، سال پیش به لحاظ فوتبالی یك سال سخت داشتم، خصوصا به لحاظ باشگاهی. خلاصه خیلی سختی كشیدم، اما درس خیلی خوبی برایم بود. امسال یك باشگاه (هیرنفین)خیلی خوب را انتخاب كردم.
  • به خانه برگشتی، درواقع هیرنفین همان تیمی‌است كه فوتبالت را هم به طور رسمی از همین باشگاه شروع شد.
بله، باشگاهی است كه واقعا دوست دارد فوتبال بازی كند و به استیل بازی من می‌خورد و خدا را شکر بازهم من دوباره دارم بازی می‌كنم و گل می‌زنم و این اتفاق برای تیم ملی هم خیلی مثبت است. می‌توانم این‌جوری به تیم ملی هم كمك كنم.
  • همین آمادگی كه كسب میكنی باعث شده گل‌های حساسی هم برای تیم ملی بزنی.
راستش این خیلی حس خوبی است. خدا را شكر سه امتیاز خیلی حساس را گرفتیم، قطری‌ها آمده بودند یك امتیاز را بگیرند، ولی ما تا لحظه‌های آخر جنگیدیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.
  • بعداز آن‌هم كه گل زدی دیگر ‌دردرگیری‌ها شركت نكردی. علت خاصی داشت؟
وقتی همه چیز متشنج شد، فكر كردم گل آفساید یا مردود شده است. سر این موضوع بود که یک مقدار گیج شده بودم، اما وقتی گل سالم اعلام شد نمی‌دانستم كجا بروم. اینقدر خوشحال بودم نفهمیدم چه اتفاقاتی افتاد، اما متاسفانه اتفاقاتی هم كه افتاد نباید در زمین مسابقه می‌افتاد. امیدوارم اولین بار و آخرین بار باشد.

مصاحبه از محمدزارعی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین