اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۷۴۹

بازی در ایران آرزوی ما بود

ملی‌پوش باتجربه بسكتبال ایران در كنار حامد حدادی وظیفه سنگینی در رقابت‌های فیبا‌آسیا چلنج دارد. اوشین ساهاكیان كه روز گذشته قراردادش را با پتروشیمی امضا كرد ، در گفت‌وگو با همشهری ورزشی درباره این رقابت‌ها و میزبانی ایران صحبت كرد...
۱۴:۲۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| ملی‌پوش باتجربه بسكتبال ایران در كنار حامد حدادی وظیفه سنگینی در رقابت‌های فیبا‌آسیا چلنج دارد. اوشین ساهاكیان كه روز گذشته قراردادش را با پتروشیمی امضا كرد ، در گفت‌وگو با همشهری ورزشی درباره این رقابت‌ها و میزبانی ایران صحبت كرد.
  • نزدیك به مسابقات هستیم. وضعیت تیم را چطور می‌بینی؟
تمرین‌های بسیار فشرده‌ای داشتیم و بازیكنان روزهای سنگینی را پشت‌سر گذاشته‌ و آماده هستند. امسال اردوهای تیم ملی زیاد بود و واقعا بچه‌ها با انگیزه خوبی تمرین‌ها را انجام دادند تا در این رقابت‌های خانگی بتوانیم عملكرد مناسبی داشته باشیم.
  • قرار است از امروز در سالن 12هزار نفری تمرین كنید. دیر نیست؟
بله كمی دیر هست؛ یعنی بهتر بود زودتر در سالن مسابقات تمرین می‌كردیم اما الان وقت گله و بهانه‌آوردن نیست. ما سخت تمرین كرده‌ایم و از امروز هم در سالن 12هزار نفری كارمان را ادامه می‌دهیم و باید با قدرت به مصاف حریفان برویم. جای هیچ‌ بهانه‌ای هم نیست. از طرفی هم اجازه نمی‌دهیم چنین مواردی باعث شود تمركز تیم برهم بخورد و سدی برابرمان شود.
  • تیمی جوان هم داریم كه در مسیر رشد است. بازیكنان را چطور می‌بینی؟
انگیزه خوبی دارند و سخت تلاش می‌كنند. بالاخره باید بدانند چه فرصت بزرگی در اختیار دارند و باید به خوبی از آن استفاده كنند. در این مدت هم رقابت‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته‌اند. انتخابی المپیك و جام ویلیام‌جونز تجربه‌های خوبی بوده و حالا باید از آنها
استفاده كنند.
  • جای سه بازیكن دیگر از نسل طلایی در تركیب تیم خالی نیست؟
واقعا هست؛ صمد، كامرانی و آفاق برای بسكتبال زحمت‌كشیده‌اند. چرا نباید در این رویداد باشند؟ همه ما آرزو داشتیم در خانه به میدان برویم و بسكتبال بازی كنیم. بازی كردن و قهرمانی در ایران آرزوی همه ما بود و حالا چرا آنها نباشند. به هر حال تصمیمی است كه كادرفنی گرفته و مطمئنا آنها برای موفقیت ما دعا می‌كنند اما می‌توانستند در كنار ما باشند و رقابت كنند.
  • با پتروشیمی هم به توافق رسیدی؟
بله.امسال در این تیم هستم و در باشگاه‌های آسیا هم ماهشهری‌ها را همراهی می‌كنم. امیدوارم فصل خوبی با این تیم جنوبی داشته‌باشم و در موفقیت‌های‌شان نقش ایفا كنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین