اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۷۴۷

كاپیتان سابق پرسپولیس در خونه‌به‌خونه

هفته گذشته مدیرعامل سیاه‌جامگان در خصوص وضعیت علیرضا نورمحمدی و روح‌الله سیف‌اللهی مصاحبه‌های تندی انجام داد و اعلام كرد: «این دو بازیكن جایی در سیاه‌جامگان ندارند.»...
۱۴:۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته گذشته مدیرعامل سیاه‌جامگان در خصوص وضعیت علیرضا نورمحمدی و روح‌الله سیف‌اللهی مصاحبه‌های تندی انجام داد و اعلام كرد: «این دو بازیكن جایی در سیاه‌جامگان ندارند.» اما فرهاد كاظمی در این مورد سكوت كرد و حرفی نزد. علی عباسی بعد از غیبت این دو بازیكن در تمرین خبر از جدایی آنها از تیم داده بود. این دو بازیكن در حالی از مشكلات مالی ناراحت بودند كه سیاه‌جامگان بعد از جذب اسپانسر لیگ را پرقدرت آغاز كرد و همان ابتدای فصل 30درصد از مبلغ قراردادهای بازیكنان پرداخت شد. بعد از جدایی عباس كاظمیان از سیاه‌جامگان و فسخ قرارداد، نورمحمدی و سیف‌اللهی دو بازیكن سابق پرسپولیس هم از جمع مشهدی‌ها جدا شدند. نكته جالب اینجاست كه كاظمی ابتدای فصل اعلام كرده بود نورمحمدی كاپیتان تیمش است.

جدایی به نفع دوطرف بود
رضا نورمحمدی در تمرینات سیاه‌جامگان شركت نكرد كه همین مساله موجب ناراحتی كادرفنی شد. به همین خاطر بعد از مذاكراتی كه او با مسئولان سیاه‌جامگان داشت، قراردادش را فسخ كرد. نورمحمدی در همین رابطه گفت: « من بازیکنی نبودم که بخواهم به دنبال حاشیه باشم چراکه فرهاد کاظمی مربی قابل احترامی است و نمی‌خواستم با دلخوری از این تیم جدا شوم. مشکلات مالی، شخصی و خانوادگی همگی باعث این جدایی شدند. به همین دلیل با آقایان کاظمی و عباسی صحبت کردم و درنهایت از سیاه‌جامگان جدا شدم.»

نورمحمدی در خونه‌به‌خونه
البته شنیده شده، نورمحمدی با مسئولان خونه‌به‌خونه وارد مذاكره شده و به زودی در لیگ یك به میدان خواهد رفت. البته او هنوز این خبر را تایید نكرده اما از اردوی این تیم، این خبر به گوش می‌رسد.

سیف‌اللهی هم امروز فسخ می‌كند
عباسی در رابطه با سفر سیف‌اللهی به خارج از کشور هم گفته بود: «متاسفانه من این موضوع را زبان دوستان شنیدم و نمی‌دانم صحت دارد یا خیر اما جالب است که بازیکنی که با ما قرارداد دارد خودسر به مسافرت می‌رود و در تمرینات حضور پیدا نمی‌کند.» سیف‌اللهی هم در جواب گفته بود: «مسئولان باشگاه به من زنگ می‌زدند تا بفهمند كجا هستم.» دیروز در خبرها داشتیم، روح‌الله سیف‌اللهی به تمرین سیاه‌جامگان برمی‌گردد اما به احتمال زیاد این اتفاق نمی‌افتد و این بازیكن امروز قراردادش را فسخ می‌كند چراكه مساله مالی نبوده و از نظر انضباطی با مسئولان باشگاه به مشكل خورده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین