اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۴۸۳

بچه‌های تیم ملی مواظب تاباتا و سوریا باشند

محمد نصرتی که به دلیل آسیب‌دیدگی چند ماهی دور از میادین بود، در عین ناباوری با ماشین‌سازی قرارداد یکساله امضا کرد. پیوستن نصرتی به ماشین‌سازی از این نظر عجیب بود که او روند درمانی‌اش را در گسترش‌فولاد سپری کرد و در بازی‌های دوستانه اخیر آبی‌پوشان تبریزی هم حاضر بود ولی ناگهان سر از تیم خطیبی درآورد...
۱۴:۴۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نصرتی که به دلیل آسیب‌دیدگی چند ماهی دور از میادین بود، در عین ناباوری با ماشین‌سازی قرارداد یکساله امضا کرد. پیوستن نصرتی به ماشین‌سازی از این نظر عجیب بود که او روند درمانی‌اش را در گسترش‌فولاد سپری کرد و در بازی‌های دوستانه اخیر آبی‌پوشان تبریزی هم حاضر بود ولی ناگهان سر از تیم خطیبی درآورد. او در همین مورد و دیدار تیم ملی مقابل قطر گفت‌وگویی با همشهری ورزشی انجام داد.
  • قراردادتان با ماشین‌سازی خیلی عجیب بود و هیچ كس انتظارش را نداشت.
به هر حال قسمت همین بود و من این تصمیم را گرفتم. شاید خودم هم انتظار این اتفاق را نداشتم اما در نهایت با ماشین‌سازی قرارداد بستم.
  • چرا در گسترش نماندید در حالی‌كه حتی در بازی‌های دوستانه این تیم هم شركت كرده بودید؟
من در چند روز گذشته جلساتی با مسئولان و كادرفنی گسترش‌فولاد داشتم، حتی به مسئولان این تیم اعلام كردم حاضرم قرارداد مشروط ببندم اما دكتر تیم در جلسه گفت: «شما آمادگی صد در صد ندارید.»من هم گفتم قبول دارم كه صددرصد آماده نیستم اما از سه بازی آینده می‌توانم بازی كنم. در نهایت به این جمع‌بندی رسیدم كه نمی‌خواهند من در این تیم باشم و جدا شدم. خودم دوست داشتم در گسترش‌فولاد بمانم اما این اتفاق نیفتاد. برای گسترش‌فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم. به خصوص آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش‌فولاد در مدت حضورم زحمات زیادی برایم کشید. امیدوارم بتوانم برای ماشین‌سازی مفید باشم.
  • چرا به ماشین‌سازی رفتید؟
رسول خطیبی به من اعتقاد داشت و من هم تصمیم گرفتم به ماشین‌سازی بروم. تیم ماشین‌سازی لطف خود را به من نشان داد. به ویژه رسول خطیبی که در این شرایط به فکر جذبم بود. ازمدیرعامل باشگاه آقای سهرابی تشکر می‌کنم که برایم ارزش قائل شد. امیدوارم مثمرثمر باشم و جواب اعتمادشان را بدهم. البته بازهم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم در تبریز بمانم چون زندگی من در تبریز است و در این شهر خیلی راحت هستم.
  • مقابل استقلال در هفته پنجم می‌توانید بازی كنید؟
من آماده هستم و مشكلی برای بازی كردن ندارم اما فكر می كنم تا سه هفته دیگر به آمادگی صددرصد می‌رسم. امیدوارم بتوانم خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم. اگر كادرفنی بخواهد بازی می‌كنم، در غیر این‌صورت امیدوارم تیمم نتیجه خوبی بگیرد. پزشکان بعد از مصدومیتم گفتند که 6ماه مدت درمانم زمان می‌برد که اکنون 5ماه از آن مدت گذشته و فکر می‌کنم از هفته هشتم به بعد به طور کامل در اختیار ماشین‌سازی خواهم بود و می‌توانم بازی کنم.
  • شما تجربه حضور در تیم ملی در سال‌های گذشته را داشتید. به نظرتان در بازی با قطر كفه ترازو به نفع كدام تیم سنگینی می‌كند؟
قطعا كفه ترازو به نفع تیم ایران است چون ما در این بازی میزبان هستیم و به امید خدا با حضور صدهزارنفر می‌توانیم قطر را شكست دهیم. خط حمله ما در حال حاضر خیلی قدرتمند است. سردار آزمون هم به خاطر گل‌هایی كه در روستوف زده انگیزه زیادی دارد و فكر می‌كنم تیم ما حسابی آماده است.
  • قطر را چطور ارزیابی می‌كنید؟
به نظر من نسبت به ادوار گذشته قطر زهردارتر است. این تیم چند بازیكن خارجی خوب دارد كه بچه‌های تیم ملی باید مواظب آنها باشند. قبل از این، قطر فقط از آفریقا بازیكن می‌گرفت اما حالا از آمریكای‌جنوبی نیز بازیكن جذب كرده كه خیلی هم خوب هستند. یكی از بازیكنان قطر به نام تاباتا بازیكن دورگه برزیلی و ژاپنی، خیلی قدرتمند است و ضربات ایستگاهی‌اش هم فوق‌العاده خطرناك است و فكر می‌كنم بچه‌های ما نباید راحت ضربات ایستگاهی بدهند. سپاستین سوریا هم درخط حمله خیلی خوب كار كرده و زهردار است. واقعا تاباتا یك كاشته‌زن قهار است و سوریا یك بازیكن سرعتی فوق‌العاده كه از فرصت استفاده می‌كنند.
  • پس فكر می‌كنید دو تیم همسطح هستند؟
در حال حاضر فاصله تیم‌ها خیلی كم شده؛ می‌توانم به بازی ایران و آرژانتین در جام‌جهانی اشاره كنم كه ما با اختلاف یك گل آن هم در دقایق آخر باختیم. قطر هم در حال حاضر تیم خوبی دارد اما تماشاگران ما را ندارد و حضور هواداران می‌تواند این تیم را بترساند. به نظر من جام‌جهانی برای ایران شروع شده و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌كنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین