اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۴۶۴

صادقیان: نگران نباشید، كی‌روش كارش را بلد است

پیام صادقیان هافبك تكنیكی و پاسور ماشین‌سازی چند روزی است كه خیلی جدی خودش را آماده بازی با استقلال می‌كند. او با اینكه دستش شكسته، در بازی دوستانه مقابل تراكتورسازی هم به میدان رفت...
۱۲:۳۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| پیام صادقیان هافبك تكنیكی و پاسور ماشین‌سازی چند روزی است كه خیلی جدی خودش را آماده بازی با استقلال می‌كند. او با اینكه دستش شكسته، در بازی دوستانه مقابل تراكتورسازی هم به میدان رفت. با پیام در مورد وضعیت فعلی خودش و مسائل مختلف دیگر صحبت كردیم و او به سوالات پاسخ داد. صادقیان كه می‌توانست همین حالا میان ملی‌پوشان حضور داشته باشد، در مورد بازی امشب ایران و قطر هم صحبت كرد.
  • وضعیت دستت چطور است؟
خدا را شكر شرایط بهتری دارم. دستم هنوز به‌طور كامل جوش نخورده ولی با گارد مخصوص بازی می‌كنم و در بازی دوستانه با تراكتور هم مشكلی نداشتم. این بازی كمكم كرد و بازی بعدی با گسترش فولاد هم به من كمك می‌كند تا برای بازی با استقلال آماده شوم. بازی با تراكتور برای من خیلی خوب بود.
مثل اینكه بازی به جنجال و دعوا هم كشیده شد.
در طول 90دقیقه كه اتفاقی نیفتاد. ظاهرا آخر بازی اتفاقاتی افتاده كه من در زمین نبودم و به رختكن رفتم. فكر هم نمی‌كنم كه مساله حادی رخ داده باشد.
  • آیا استادیوم اختصاصی تراكتورسازی، مكان مناسبی برای برگزاری بازی پرسپولیس و تراكتور است؟
تراكتورسازی كه خیلی طرفدار دارد و پرسپولیس هم طرفدارانی میلیونی دارد. اگر این بازی در یادگار یا ورزشگاه آزادی انجام می‌شد قطعا ورزشگاه پُر می‌شد. فعلا كه یادگار آماده نیست و گنجایش زمین اختصاصی تراكتور هم خیلی كم است.امیدوارم این دیدار بدون مشكل و حاشیه برگزار شود.
  • برای هفته پنجم و بازی مقابل استقلال خیلی انگیزه داری، درست است؟
بله، من در 3بازی اول نمایش خوبی داشتم و قسمت این بود كه مصدوم شوم. الان اما شرایط خوبی دارم و امیدوارم بهترین بازی را انجام دهم. برای این بازی كوه انگیزه هستم.
  • برای برد بازی می‌كنید یا دنبال مساوی هستید؟
تفكرات خطیبی هجومی است و ما قطعا برای برد بازی خواهیم كرد. خطیبی خودش مهاجم بوده و بازی تهاجمی را دوست دارد.
  • بحران استقلال به سود شماست یا كارتان را سخت می‌كند؟
استقلال تیم بزرگی است و مطمئنم كه منصوریان تیمش را درست می‌كند، چون با این مربی كار كردم و از او شناخت دارم. ما هم تیم خوبی داریم و با تلفیقی از بازیكنان جوان و باتجربه دنبال برد هستیم.
  • در مورد بازی امشب ایران و قطر چه صحبتی داری؟
امیدوارم هواداران حمایت كنند، چون هر تیمی در آزادی مقابل این همه هوادار كارش مشكل می‌شود. كی‌روش یك مربی فوق‌العاده حرفه‌ای است و نشان داده كارش را بلد است، بنابراین نگران نباشید.
  • ایران به جام‌جهانی می‌رود؟
كار خیلی سخت است و ما باید تیم ملی را مورد حمایت قرار دهیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و به جام‌جهانی برویم.
  • فكر می‌كنی در آینده‌ای نزدیك به تیم ملی دعوت شوی؟
خیلی انگیزه دارم و تلاش می‌كنم بهترین بازی‌ها را انجام دهم و به تیم ملی هم دعوت شوم.

مصاحبه از امیرحسین اعظمی

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین