اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۴۶۳
مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران صبح دیروز در بیمارستان بهمن تهران به‌دنیا آمدن دومین فرزندش را جشن گرفت. با امیرحسین صادقی كه این فصل با پیراهن تیم فوتبال پیكان به میدان می‌رود، درباره شرایط جدید زندگی‌اش و تیم ملی فوتبال در آستانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت‌وگو كردیم...
۱۲:۳۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران صبح دیروز در بیمارستان بهمن تهران به‌دنیا آمدن دومین فرزندش را جشن گرفت. با امیرحسین صادقی كه این فصل با پیراهن تیم فوتبال پیكان به میدان می‌رود، درباره شرایط جدید زندگی‌اش و تیم ملی فوتبال در آستانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت‌وگو كردیم.
  • به‌نظر می‌رسدخیلی خوشحال به ‌نظر می‌رسی، دلیل این خوشحالی فقط تولد پسرت است یا دلایل دیگری هم دارد؟
بله، واقعا خوشحالم، اما چه دلیلی مهم‌تر از اینكه انتظار 9 ماهه برای دیدن و در آغوش كشیدن پسرم، به پایان رسید و حالا به لطف خدا همسر و فرزندم هر دو سالم هستند. پدر شدن بهترین حس زندگی‌ است و من خوشحالم كه دوباره این احساس را تجربه كردم و بعد از امیر مهدی، خدا یك‌بار دیگر به من لطف داشت و حالا امیرحسام عضو جدید خانواده ماست.
  • خیلی به اسم امیر علاقه‌داری.
بله، من عاشق این اسم هستم. در خانواده من همه امیر هستند، خودم، پسر بزرگم و حالا پسر كوچكم همه امیر هستیم. برای انتخاب اسم پسر میان امیر ماهان و امیر حسام تردید داشتم، هر دوی این اسم‌ها زیبا هستند اما در نهایت امیر مهدی، اسم امیر حسام را برای برادرش انتخاب كرد،‌ حسام یعنی شمشیر تیز و برنده و من این اسم را دوست داشتم.
  • امروز بازی‌های تیم ملی در مسیر رسیدن به جام جهانی آغاز می‌شود و تو آخرین جام‌جهانی را با ایران تجربه كردی.
لطفا نگویید آخرین جام جهانی، من هنوز به بازی در جام جهانی بعدی امیدوار هستم.
  • منظور آخرین جام جهانی است كه ایران در آن حضور داشت؟
بله، روزهای خوب و در عین حال سختی بود منتها بازی كردن در تیم ملی به‌خاطر عشق به وطن و پرچم و مردم باعث می‌شود تا تمام سختی‌ها برای انسان شیرین شود. من در راه رسیدن به جام جهانی و در سه بازی ایران در برزیل بازی كردم و از این بابت خرسندم، امیدوارم دوباره شرایطی ایجاد شود كه بتوانم به همراه تیم ملی در جام جهانی روسیه حضور داشته باشم.
  • بازی را چطور پیش‌بینی می‌كنی؟
ایران همیشه قدرت اول فوتبال آسیا است، وقتی بازی در استادیوم آزادی باشد شرایط برای حریفان به‌شدت سخت می‌شود. اگر چه به شخصه معتقدم حریفان ایران از بازی در استادیوم‌های خانگی‌شان هم واهمه دارند، اما باید قبول كرد كه آزادی برای رقبای ایران یك جهنم به‌تمام معناست. در آسیا ما دو حریف خیلی سخت داریم؛ یكی ژاپن و دیگری قطر، آنها هم سبك بازی ما را به‌خوبی می‌شناسند و هم شرایط روحی و روانی بازیكنان ما را. مطمئن باشید قطری‌ها برای جنگ روانی به ایران می‌آیند و اگر بازیكنان ما باتجربه باشند و اسیر این جنگ روانی نشوند به‌راحتی و با اختلاف گل قطر را می‌بریم. پیش‌بینی من پیروزی با نتیجه 2 بر صفر است.
  • برای تماشای بازی به استادیوم آزادی می‌روی؟
خیلی دوست داشتم كه با پرچم ایران در استادیوم حاضر شوم، اما درگیر كارهای پسرم هستم و متاسفانه نمی‌توانم به استادیوم بروم. هر كجا كه باشم با تمام وجودم برای موفقیت تیم ملی ایران دعا می‌كنم و برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت دارم.

مصاحبه از رضاخانکی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین