اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۳۵۶

تمرینات دایی برده‌داری نبود

محمد قاضی، مهاجم تیم نفت اعتقاد دارد در 2سالی كه زیر نظر علی دایی كار كرده، چیزهای زیادی را از آقای گل جهان آموخته است. او اظهار كرد كه با ادامه این روند می‌تواند روزهای درخشان‌تری را در خط حمله این تیم داشته باشد. مصاحبه این بازیكن با همشهری‌ورزشی را در ذیل می‌خوانید...
۱۵:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد قاضی، مهاجم تیم نفت اعتقاد دارد در 2سالی كه زیر نظر علی دایی كار كرده، چیزهای زیادی را از آقای گل جهان آموخته است. او اظهار كرد كه با ادامه این روند می‌تواند روزهای درخشان‌تری را در خط حمله این تیم داشته باشد. مصاحبه این بازیكن با همشهری‌ورزشی را در ذیل می‌خوانید.
  • از روند آماده‌سازی تیم نفت در تعطیلات یك ماهه برایمان بگو.
ما یك اردوی 11روزه در سرعین داشتیم و تمرینات پرفشاری را هم انجام دادیم. همچنین 2بازی تداركاتی هم برگزار كردیم. دركل فكر می‌كنم با توجه به اینكه در شروع فصل بدنسازی كاملی نداشتیم، این تمرینات باعث شد در ادامه لیگ برتر پرقدرت‌تر ظاهر شویم.
  • 4هفته گذشته لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌كنی؟
ما 4هفته نسبت خوبی را پشت‌سر گذاشتیم؛ در بازی با استقلال تهران كه به اذعان كارشناسان 2پنالتی ما را نگرفتند و در بازی با سپاهان هم حق‌مان باخت نبود، مقابل پدیده و استقلال‌خوزستان اما نتیجه لازم را گرفتیم.
  • از لحاظ رتبه دنبال كسب چه عنوانی هستید؟
در مورد رتبه صحبت نكنیم بهتر است اما تمام تلاش خود را می‌كنیم تا بهترین عنوان را به دست بیاوریم ولی اگر بگوییم به دنبال فلان رتبه هستیم ناخودگاه روی تیم فشار می‌آید. باید با واقعیت‌ها پیش برویم و زحمت بكشیم. ان‌شاءالله عنوانی كه مستحق آن هستیم را كسب خواهیم كرد.
  • نفت این توانایی را دارد كه در جمع تیم‌های صدرنشین قرار بگیرد؟
به نظر من، بازیكنان و كادرفنی خوبی داریم و می‌توانیم اتفاقات مهمی را رقم بزنیم، برخی بازیكنان سال‌هاست كنار هم بازی می‌كنند و برخی هم كه جدیدا به تیم آمده‌اند مكمل‌های خوبی برای بقیه بازیكنان محسوب می‌شوند.
  • آیا خود تو هم به عنوان مهاجم درصدد هستی تا عنوان آقای گلی را به دست بیاوری؟
من دوست دارم اول تیم نتیجه بگیرد، بعداز آن به عنوان مهاجم وظیفه دارم گل بزنم و با توكل به خدا این كار را انجام خواهم داد.
  • به عنوان یك مهاجم زیرنظر علی دایی، آقای گل جهان كار می‌كنی و قطعا خیلی چیزها از او یاد می‌گیری. این‌طور نیست؟
من سال قبل هم با علی آقا(علی دایی) كار می‌كردم، ایشان مباحث فنی و نكاتی كه یك مهاجم باید داشته باشد را به ما گوشزد می‌كند و دركل كار كردن با آقای دایی لذت خاصی دارد. البته در عین حال به عنوان مهاجم كار سختی هم داریم چراكه آقای دایی ریزه كاری‌های آن را می‌داند و من باید در تمرینات با تمام وجود كار كنم.
  • اسب‌سواری علی دایی در تمرینات اردوی سرعین باعث انتقادات زیادی از او شد كه با بازیكنان به شیوه برده‌داری برخورد كرده است، آیا این‌طور بود؟
خیر. تمرینات در كوهستان بود و ایشان(علی دایی) می‌خواست تمرینات را زیر نظر بگیرد؛ ما روزی 15كیلومتر می‌دویدیم و با توجه به اینكه با ماشین امكان همراهی بازیكنان نبود یا حتی با دوچرخه هم نمی‌شد، فكر می‌كنم بهترین وسیله همان اسب بود.
  • گفتی در بازی مقابل استقلال‌تهران دو پنالتی به نفع شما گرفته نشد، الان كه شرایط تیم استقلال با افتی فاحش مواجه شده، به عنوان بازیكن سابق این تیم چه صحبتی داری؟
من طبق صحبت كارشناسان این حرف را زدم؛ دو پنالتی به نفع ما گرفته نشد و اگر ما سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم الان شرایطمان بهتر بود اما شرایط استقلال با وجود تغییرات و جابه‌جایی‌هایی كه در كادرفنی و بازیكنان صورت گرفته، طبیعی است و زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برسد. این تیم هم كادرفنی، هم بازیكنان و هم مسئولان خوبی داردو این امیدواری وجود دارد كه در ادامه لیگ شرایط‌شان بهتر شود.
  • تو به عنوان یك مهاجم اگر جای سجاد شهباززاده بودی، با جذب آرش افشین و كاوه رضایی از تیم جدا می‌شدی؟
نمی توان این‌طوری صحبت كرد چراكه هر بازیكنی شرایط خاص خودش را دارد و كسی نمی‌تواند خودش را جای شهباززاده قرار دهد؛ او بازیكن با اخلاق و در سطح فنی خوبی است و مطمئنا برای پیشرفت به تركیه رفته ولی به دلیل اینكه ما در جریان ریزه اتفاقات نیستیم نمی‌توانیم صحبتی در این زمینه داشته باشیم.
  • به عنوان سوال پایانی، در مورد بازی ایران و قطر چه صحبتی داری؟
من امیدوارم تیم ملی همیشه موفق باشد و هر موقع هم كه به تیم ملی دعوت شدم با تمام وجود كار كرده‌ام. ما مربی خوبی داریم و من دوست دارم تا تیم ملی مستقیم به جام‌جهانی صعود كند چراكه به نفع لیگ و فوتبال ما خواهد بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین