اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۱۷۸
بعد از آنكه رامین رضاییان و مهدی طارمی به شكلی حیرت‌انگیز راهی تركیه شدند و با باشگاهی از این كشور قرارداد بستند، حرف‌وحدیث‌های زیادی در مورد چرایی این اتفاق به وجود آمد. در این بین برخی شایعات حاكی از آن بود كه این پروژه را یكی از اطرافیان فصل گذشته باشگاه، مدیریت كرده است...
۱۴:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از آنكه رامین رضاییان و مهدی طارمی به شكلی حیرت‌انگیز راهی تركیه شدند و با باشگاهی از این كشور قرارداد بستند، حرف‌وحدیث‌های زیادی در مورد چرایی این اتفاق به وجود آمد. در این بین برخی شایعات حاكی از آن بود كه این پروژه را یكی از اطرافیان فصل گذشته باشگاه، مدیریت كرده است. گفته می‌شد این شخص كه رابطه نزدیكی با رضا نورمحمدی داشته، به خاطر نیمكت‌نشینی‌های این بازیكن و قرار گرفتنش در لیست مازاد، زیر پای طارمی و رضاییان نشسته و آنها را تحریك كرده تا با ترك ناگهانی پرسپولیس، این اشتباه بزرگ را مرتكب شوند. این شخص كه از اقوام علی كریمی هم هست، بعدتر سعی كرد شایعات را تكذیب كند و حتی خودش را در ماجرای بازگشت آنها فعال نشان بدهد. این اخباراما هم آن زمان و هم حالا قابل استفاده و تایید نیستند و ما هم كاری به صحت و سقم این شایعات نداریم اما نورمحمدی كه در آن ماجرا اسمش به شكل وسیع مطرح شد، این روزها اصلا وضعیت جالبی ندارد. این بازیكن پس از بی‌ثمرماندن تلاش‌هایش برای باقی ماندن در پرسپولیس، راهی سیاه‌جامگان مشهد شد و این‌طور به نظر می‌رسید كه با توجه به رابطه خوبش با فرهاد كاظمی، در این تیم بدون مشكل به كارش ادامه خواهد داد. با این وجود اوضاع چندان مطابق میل نورمحمدی پیش نرفت.

 از اعتراض كاظمی تا قهر و اخراج
رضا نورمحمدی در این فصل دو بازی برای سیاه‌جامگان انجام داده. او در مسابقه هفته دوم برابر پدیده مشهد به میدان رفته و هفته چهارم نیز مقابل فولادخوزستان بازی كرده است. دست بر قضا بعد از همین بازی آخر كه با نتیجه مساوی یك - یك هم به پایان رسید، فرهاد كاظمی در نشست خبری به تندی از برخی بازیكنانش انتقاد كرد. او گفت: «از بزرگ‌ترهای تیم گله‌مندم. مدافعان میانی ما خیلی بد بودند.» به این ترتیب می‌شود حدس زد كه نورمحمدی یكی از هدف‌های اصلی انتقادات كاظمی بوده، چرا كه هم جزو بزرگ‌ترهای تیم است و هم در پست دفاع وسط توپ می‌زند! بعد از این مسابقه و با آغاز تعطیلات لیگ برتر، نورمحمدی چند روز به دلایل نامعلوم در تمرینات سیاه‌جامگان شركت نكرد و حالا از مشهد خبر می‌رسد مدیران این باشگاه تمایل چندانی برای حفظ او ندارند. به این ترتیب بازیكنی كه مهرماه پارسال كاپیتان اول پرسپولیس شد، مهرماه امسال در آستانه اخراج از سیاه‌جامگان مشهد قرارگرفته است!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین