اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۱۷۵

انصاری‌فرد: بیشتر از همه چیز نیاز به حمایت داریم

كریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی پوش تیم پانیونیوس یونان از جمله بازیكنان لژیونر كشورمان است كه بعد از همكاری باشگاه پانیونیوس توانست همراه مسعود شجاعی زودتر از بقیه بازیكنان به تمرینات ملی پوشان اضافه شود، حالا آماده بازی با قطر می‌شود.انصاری‌فرد گفت‌وگویی با همشهری انجام داد كه می‌خوانید...
۱۳:۵۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| كریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی پوش تیم پانیونیوس یونان از جمله بازیكنان لژیونر كشورمان است كه بعد از همكاری باشگاه پانیونیوس توانست همراه مسعود شجاعی زودتر از بقیه بازیكنان به تمرینات ملی پوشان اضافه شود، حالا آماده بازی با قطر می‌شود.انصاری‌فرد گفت‌وگویی با همشهری انجام داد كه می‌خوانید:
  • آقای انصاری‌فرد فاصله‌ای تا بازی با قطر نداریم. فقط ٤٨ ساعت تا بازی با قطر زمان باقی است. شرایط تیم ملی را چطور می‌بینی؟
خدا را شكر همه چیز خوب است. تیم ملی در ایتالیا به شرایط مناسبی رسید و همه بازیكنان تیم ملی لحظه شماری می‌كنند تا هر چه زودتر زمان بازی برسد. امیدوارم روز بازی همه بازیكنان سرحال باشند تا بتوانیم با سه امتیاز راهی چین شویم و دل مردمی كه همیشه و تحت هر شرایطی از ما حمایت می‌كنند را شاد كنیم.
  • بعد از یك فصل خیلی خوب در یونان شرایط خودت چطور است؟
همان‌طور كه گفتید فصل خوبی بود و تیممان چهارم شد و من هم توانستم 11 گل به ثمر برسانم. این فصل هم تمرینات خوبی را در ابتدای فصل انجام داده‌ام و شرایطم خوب است. روزهای آخر اردوی ایتالیا هم به بقیه بازیكنان در اردوی تیم ملی اضافه شدم.
  • فكر می‌كنی تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی به چه چیزی بیشتر احتیاج دارد؟
فكر می‌كنم مهم‌ترین نیاز تیم ملی در حال حاضر حمایت باشد. تیم ما اكنون جوان شده و نیاز این تیم جوان بازی‌های دوستانه است. این مهم‌ترین نیاز فعلی تیم ملی است. بعد از دو اردویی‌كه لغو شد ما نیاز داریم كه در بازی‌های دوستانه بیشتر كنار هم باشیم. این موضوع یكی از دل‌نگرانی‌های همیشگی تیم ملی ایران بوده تا بتوانیم در دیدارهای دوستانه خوب بازی كنیم.
  • درباره بازی با قطر چه فكر می‌كنی؟ این تیم را می‌بریم؟
از من انتظار نداشته باشید نتیجه بازی را پیش‌بینی كنم چون هیچ وقت این كار را دوست نداشته‌ام، اما می‌توانم این قول را بدهم كه همه بازیكنان آماده هستند تا بتوانیم سه امتیاز بازی با قطر را بگیریم و شروع خوبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی داشته باشیم. البته در این راه به حمایت هواداران نیاز داریم و مطمئنم كه آنها ورزشگاه آزادی را با سر و صداهایشان برای تیم قطر به جهنم تبدیل می‌كنند.
  • مهم‌ترین حریف ایران در این مرحله فكر می‌كنی كدام تیم است؟
حقیقت این است كه همه تیم‌های حاضر در این مرحله از بهترین تیم‌های قاره هستند. این حرفم را كلیشه‌ای ندانید، بلكه واقعیت موجود است. با این حال كره جنوبی روی كاغذ باید مهم‌ترین حریف‌مان باشد. باید طوری كار كنیم كه كارمان به اما و اگر كشیده نشود و به همین خاطر بازی اول برابر قطر را مهم می‌دانیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین