اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۱۷۳

اعجوبه کم سن و سال پرسپولیس را بشناسید

بازی دوستانه پرسپولیس مقابل همنام قائمشهری فرصت خوبی برای یك بازیكن جوان و ناشناخته بود تا در غیاب ستاره‌های ملی‌پوش تیم، خودش را به خوبی به كادر فنی و تماشاگران پرسپولیس نشان بدهد. پرسپولیس عصر یكشنبه در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس قائمشهر رفت...
۱۳:۴۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بازی دوستانه پرسپولیس مقابل همنام قائمشهری فرصت خوبی برای یك بازیكن جوان و ناشناخته بود تا در غیاب ستاره‌های ملی‌پوش تیم، خودش را به خوبی به كادر فنی و تماشاگران پرسپولیس نشان بدهد. پرسپولیس عصر یكشنبه در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس قائمشهر رفت. سرخپوشان در نیمه اول با تركیب اصلی و البته در غیاب ملی‌پوشان خود به میدان رفتند و توانستند با یك گل برتری راهی رختكن شوند. اما برانكو در نیمه دوم از بازیكنان ذخیره خود استفاده كرد و در كمال تعجب ذخیره‌ها بهتر از اصلی‌ها نتیجه گرفتند و توانستند در یك نیمه 6گل وارد دروازه تیم قائمشهری كنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.
آنچه به ذخیره‌های پرسپولیس و بازیكنان كم‌نام‌ونشان این تیم كمك كرد تا 6برابر بیشتر از نیمه اول گل بزنند، حضور یك جوان گمنام اما درخشان در خط میانی این تیم بود. یك بازیكن ریزنقش و لاغراندام كه حتی شماره پیراهن هم نداشت و با شماره صفر در زمین بازی می‌كرد! حمیدرضا طاهرخانی، بازیكن تیم جوانان پرسپولیس در شرایطی كه فقط 15سال سن دارد، در نیمه دوم این بازی دوستانه و در حضور بازیكنانی مانند آرام‌طبع و احمد نوراللهی بهترین بازیكن پرسپولیس بود. او طوری بازیكنان حریف را دریبل می‌كرد كه حتی هواداران هم به‌جای ستاره‌های سرشناس پرسپولیس او را تشویق می‌كردند. طاهرخانی كه در حال حاضر در جوانان پرسپولیس بازی می‌كند، آقای گل این رده سنی است. او بعد از اینكه بازی‌هایش توسط برانكو دیده شد و به چشم آمد، به تمرینات بزرگسالان پرسپولیس دعوت شد. هافبك شماره صفر سرخپوشان در دیدار درون‌تیمی پرسپولیس در روز شنبه هم بازی بسیار خوبی را از خود نشان داده بود تا ثابت كند اگر به او اعتماد شود می‌تواند ستاره آینده فوتبال ایران باشد. عصر یكشنبه و در نیمه دوم مصاف با پرسپولیس قائمشهر، طاهرخانی دو بار گل زد و چندین بار هم با دریبل‌های تكنیكی و پاس‌های زیبایش تماشاگران را به وجد آورد. اوج كار این بازیكن روی گل هفتم پرسپولیس بود؛ جایی كه او به تنهایی 3بازیكن حریف را دریبل كرد و از پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه فرستاد. در این لحظه حتی بازیكنان حریف هم برای این بازیكن دست می‌زدند! برای پدیده‌ای كه شماره صفر پوشیده بود، اما نمایش زیبایش از همه حاضران در میدان بیشتر می‌ارزید.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین