اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۰۲۱۱

ساری: آغاز لیگ اروپا با شکست ناامیدکننده است/ نسبت به دیدار با میلان پیشرفت کرده‌ایم

ساری: آغاز لیگ اروپا با شکست ناامیدکننده است  نسبت به دیدار با میلان پیشرفت کرده‌ایم
سرمربی لاتزیو استارت تیمش با شکست در لیگ اروپا را ناامیدکننده توصیف کرد.
۰۳:۲۳ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
وانانیوز|

مائوریتزیو ساری درباره شکست یک بر صفر لاتزیو مقابل گالاتاسرای، در نخستین دیدار شاگردانش در لیگ اروپا اظهار داشت: این دیدار نسبت به بازی روز یکشنبه (مقابل میلان) متفاوت بود. در جوی دشوار و مقابل تیمی خطرناک بازی کردیم و فکر می‌کنم پیشرفت کرده‌ایم. بازی تحت کنترل ما بود، اما اشتباهات بخشی از ورزش است و ما تاوان آن را دادیم.

وی درباره تغییرات پُرتعداد در ترکیب تیمش نسبت به دیدار با میلان گفت: لیگ اروپا برای ما مهم است و در این مقطع نمی‌توانیم هشت بازیکن را نسبت به بازی قبلی تغییر بدهیم. چهار بازیکن ما نسبت به دیدار قبلی متفاوت بودند و در طول مسابقه از داشته‌های خود بهره بردیم. ماتیا زاکانی عملکرد خوبی داشت و توما باسیچ هم تأثیرگذار است.

«آغاز مسابقات با شکست، ناامیدکننده و چالشی دشوار است.»، سرمربی لاتزیو ضمن بیان این جمله تصریح کرد: با این حال نباید فقط نتیجه مسابقه را ببینیم و باید نمایش تیم را بررسی کنیم. من می‌بینم که برخی مشکلات تیم حل نشده است. ما با زمان‌بندی و پاس‌ها در کانال‌های کناری مشکل داریم و این موضوع در حد ثانیه‌ها و سانتی‌مترهاست، اما تفاوت را رقم می‌زنند.

ساری با تمجید از شاگردانش بیان کرد: من پیشرفت لاتزیو را نسبت به شکست مقابل میلان می‌بینم و ما قوی‌تر شده‌ایم؛ توپ را بیشتر بین خطوط قطع کردیم و کمتر به رقیب اجازه ضدحمله دادیم. ما باید حرکات هجومی و بدون توپ خود را تقویت کنیم، اما گام‌هایی رو به جلو در تیم دیدم و قضاوت ما نباید تحت تأثیر یک نتیجه اتفاقی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین