اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۰۱

واکنش یورنته به شایعه جدایی‌اش از یوونتوس

مهاجم اسپانیایی بانوی‌پیر شایعاتی که حاکی از قریب‌الوقوع بودن جدایی او از نایب قهرمان اروپا بوده‌اند را تکذیب کرد.
۱۸:۲۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-با وجود اضافه شدن دو مهاجم به جمع مهاجمان تیم فوتبال یوونتوس، فرناندو یورنته تأکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای ترک این تیم در تابستان سال جاری ندارد.

یوونتوسی‌ها اخیراً پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی پالرمو و ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات اتلتیکومادرید را به خدمت گرفتند تا تعداد مهاجمان‌شان که کارلوس توس، آلورو موراتا، آلساندرو ماتری و فرناندو یورنته هم جزو‌شان هستند به شش نفر افزایش پیدا کند. در میان این مهاجمان جدایی توس محتمل به نظر می‌رسد و گفته می‌شود که او خواهان بازگشت به اولین تیم دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش، بوکا جونیورز آرژانتین است.

با این وجود شکی نیست که یورنته، کسی که فصل گذشته هم فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی یووه پیدا نکرد، جزو مهره‌های مازاد بانوی‌پیر است، هرچند او می‌گوید نمی‌خواهد یوونتوس را ترک کند.

یورنته که به تازگی جشن ازدواج خود را برگزار کرده است، در واکنش به شایعاتی که درباره او مطرح شده است، اظهار داشت: من با یوونتوس قرارداد دارم و می‌خواهم در این تیم بمانم. اول از همه باید با باشگاه صحبت کنم.

مهاجم اسپانیایی پیشین اتلتیک‌بیلبائو درباره شایعه پیوستنش به موناکو هم گفت: موناکو؟ در حال حاضر درباره این موضوع هیچ چیز نمی‌دانم، چون در حال سپری کردن ماه عسل هستم!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس یورنته
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین