اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۹۶۱
نماینده AFC گفت: ایران یکی از کشورهای پر تماشاگر فوتبال در آسیاست که می‌تواند شرایط ورزشگاه‌هایش را بهتر کند.
۱۲:۰۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| شاهین رحمانی در حاشیه کارگاه آموزشی، امنیتی ورزشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران گفت: دو ماه پیش ما به ایران آمدیم و جلسات زیادی با سازمان لیگ داشتیم. سؤال و جواب‌ها و گفتگوهایمان طولانی بود، می‌خواستیم ببینیم چالش‌های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها در ورزشگاه‌ها چیست. البته منظور من زمین چمن ورزشگاه‌ها نیست، منظور من ساختمان و ساختار ورزشگاه به لحاظ امنیتی و خدمات است. اینکه چگونه می‌توان به تماشاگران خدمات بهتری ارائه داد.

وی ادامه داد: برای این مسئله فرمول مشخصی مثل قوانین فوتبال وجود ندارد که بخواهیم کشورها را ملزم به اجرای آن کنیم. بلکه روش‌های مختلفی هست تا بتوان به تماشاگران خدمات ارائه کرد. ما بعد از این کارگاه‌ها نیز جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال داریم تا به یک نقشه امنیتی در ورزشگاه‌های ایران برسیم و برای آینده مسائل را به‌خوبی طرح‌ریزی کنیم.

رحمانی در مورد اینکه کشور ایران از نظر جایگاه ورزشگاه‌هایش در چه رده‌ای در آسیا قرار دارد، گفت: خط کش خاصی برای این موضوع وجود ندارد که بخواهیم ایران را با آن خط کش مقایسه کنیم. بااین‌حال ایران یکی از کشورهای پر تماشاگر فوتبال در آسیاست که می‌تواند شرایط ورزشگاه‌هایش را بهتر کند. ورزشگاه آزادی بارها بازسازی شده، اما این بازسازی و به‌روزرسانی به‌طور کامل نیست، یک بار چمنش کامل می‌شود، بار دیگر طبقه اول آن صندلی‌گذاری می‌شود، در مرحله بعدی طبق دوم آن تکمیل می‌شود، بهتر است این بازسازی‌ها و به‌روز شدن ورزشگاه‌ها به‌طور کامل انجام شود.

وی افزود: خدمات به تماشاگران فوتبال شامل خیلی از بخش‌ها می‌شود، از خرید بلیت تا رفت‌وآمد به ورزشگاه‌ها و شرایط رفاهی در خود ورزشگاه‌ها، اینکه بلیت ورزشگاه چه مشخصاتی داشته باشد.

نماینده AFC تصریح کرد: این کارها را با معجزه نمی‌توان درست کرد، بلکه باید در درازمدت و با برنامه‌ریزی شرایط را درست کرد تا تماشاگران بتوانند از فوتبال لذت بیش‌تری ببرند، البته لذت بردن از فوتبال، فاکتورهای مختلفی دارد، ازجمله کیفیت بازی، آسایش و آرامش خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها و دولت باید کمک کند تا شرایط ورزشگاه‌ها در ایران بهبود پیدا کند، زیرا ساخت و به‌روزرسانی  ورزشگاه‌ها در ایران به عهده دولت است و دولت باید عزم جدی داشته باشد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین