اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۶۷۳

بـهترین دروازه‌بـان‌هـای ایـران را در تـیـم‌ملی داریـم

دن گاسپار مربی دروازه‌بانان تیم‌ملی بسیار امیدوار است كه تیم‌ملی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی بهترین عملكرد را داشته باشد وحفظ دروازه بتواند یكی از نقاط قوت تیم محسوب شود...
۱۴:۳۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| دن گاسپار مربی دروازه‌بانان تیم‌ملی بسیار امیدوار است كه تیم‌ملی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی بهترین عملكرد را داشته باشد وحفظ دروازه بتواند یكی از نقاط قوت تیم محسوب شود. او در گفت‌وگو با همشهری‌ورزشی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت تیم‌ملی داد كه خواندن آن خالی از لطف نیست.
  • می‌خواستیم بدانیم از شرایط اردوی ایتالیا راضی بودید و آیا توانستید به آن ایده‌آل‌های مدنظرتان دست یابید؟
در اردوی كاور چیانو كه مركز تمرینات تیم‌ملی ایتالیاست اقامت داشتیم؛ جایگاه بسیار خاصی است. از بعد تاریخچه و از بعد قدمتی كه این محل دارد. خوشبختانه توانستیم تمرینات خوبی را در آنجا پشت سر بگذاریم و در كل اردوی خوبی بود.
  • پس از این اردو راضی هستید؟
مطمئنا خواسته‌مان این بود كه گزینه اول‌مان و برنامه‌هایی كه آقای كی‌روش از قبل آماده كرده بودند را در آن اردوها پشت سر بگذاریم ولی به خاطر بعضی‌ باشگاه‌ها و برخی افراد آن برنامه‌ها به‌هم خورد و گزینه دوم‌مان كه اردوی ایتالیا بود را شروع كردیم.
  • شرایط را در چند روز باقی‌مانده به بازی با ایتالیا چطور ارزیابی می‌كنید؟
شرایط این اردو(منظور اردوی ایتالیا) خیلی عالی بود؛ شرایط زمین و تمرینات و در كل شرایط آمادگی بازیكنان خوب بود.
  • به عنوان مربی دروازه‌بانان عملكرد دروازه‌بانان حاضر در اردوی تیم‌ملی را چطور ارزیابی می‌كنید؟
ما 4تا از بهترین دروازه‌بانانی كه در ایران حضور دارند را در اختیار داشتیم و بسیار مطمئن هستیم دروازه تیم‌ملی ایران با افتخار و غرور حفاظت خواهد شد.
  • در مورد بازی با قطر و پس از آن چین چه صحبتی دارید؟
یار دوازدهم تیم‌ملی، هواداران خوب این تیم هستند و نیاز به حمایت هواداران داریم و احتیاج داریم كه در بازی با قطر به استادیوم بیایند. مطمئنا باید حضور تماشاگران در استادیوم به شدت احساس شود و منتظر حضورشان در استادیوم آزادی هستیم. خواهشی كه از آنها داریم این است كه پرچم مقدس جمهوری اسلامی‌ ایران را با خود به همراه داشته باشند.
  • در مورد روند فنی بازی با قطر و چین صحبتی نكردید.
ما امیدوار هستیم با تدابیر آقای كی‌روش و كادرفنی در گام اول قطر را شكست دهیم و با روحیه بالا به مصاف چین برویم و هدف‌مان این است كه دنبال بهترین نتیجه ممكن باشیم تا دل طرفداران تیم‌ملی را شاد كنیم. اگرچه كار دشواری داریم اما با امید كامل برابر حریفان قرار می‌گیریم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین