اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۴۹۱۸
بارسلونا به دنبال معاوضه کوتینیو با اوبامیانگ
باشگاه بارسلونا قصد دارد هافبک برزیلی‌اش را با مهاجم گابنی توپچی‌های لندن معاوضه کند.
۱۲:۲۰ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
وانانیوز|

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خبر داد؛ بارسلونا در اندیشه معاوضه فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی خود با پی‌یر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال است. باشگاه باشگاه بارسلونا در حال حاضر بدهی یک میلیارد و 35 میلیون یورویی دارد و در تلاش برای کم کردن بدهی‌هایش است.

کوتینیو که جزو بازیکنانی است که دستمزد بالایی از بارسلونا می‌گیرند، در برنامه‌های تاکتیکی رونالد کومان نقش پررنگی ندارد و مدیران بارسلونا هم تمایلی به ادامه همکاری با وی ندارند، برای همین معاوضه بازیکن را بهترین راه برای خلاص شدن از پرداخت دستمزد بالای وی می‌دانند.

این هافبک 28 ساله که در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو از لیورپول جدا و به بارسلونا پیوست، در مدت 18 ماه حضورش در جمع کاتالان‌ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد. بایرن مونیخ هم در نهایت بند قطعی کردن قرارداد کوتینیو را فعال نکرد و این بازیکن به نوکمپ بازگشت و فصل گذشته تنها در 14 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفت.

در سوی دیگر اوبامیانگ 32 ساله که تا سال 2023 با آرسنال قرارداد دارد، فصل گذشته در 39 بازی برای توپچی‌ها به میدان رفت و آمار 15 گل زده و چهار پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. او می‌تواند جانشینی برای لیونل مسی در بارسلونا باشد، بازیکنی که پس از 21 سال از بارسا جدا و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

انتهای پیام/  

 
 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین