اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۴۳۸
پس از حرف و حدیث‌های فراوان، سرانجام مسئولان ورزشگاه یادگار امام(ره) به طور رسمی اعلام كردند این استادیوم نمی‌تواند میزبان بازی بزرگ هفته پنجم بین تراكتورسازی و پرسپولیس باشد..
۱۴:۱۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| پس از حرف و حدیث‌های فراوان، سرانجام مسئولان ورزشگاه یادگار امام(ره) به طور رسمی اعلام كردند این استادیوم نمی‌تواند میزبان بازی بزرگ هفته پنجم بین تراكتورسازی و پرسپولیس باشد. حالا تعداد زیادی گزینه روی میز است كه می‌توان یكی از آنها را برگزید؛ از به تعویق انداختن بازی كه استقلال را شاكی می‌كند تا انتخاب ورزشگاه اختصاصی تراكتور كه به مذاق پرسپولیس خوش نمی‌آید و البته بازی در خارج از شهر تبریز كه تراكتوری‌ها را شاكی می‌كند! هر كدام از این گزینه‌ها حسن و عیب خودشان را دارند. حالا همه مانده‌اند معطل كه چه تصمیمی بگیرند. در این شرایط بیم آن می‌رود كه دوستان در اتخاذ تصمیم نهایی آن‌قدر تعلل كنند كه باز هم كار به دقیقه90 بكشد و مسابقه بزرگ فوتبال ایران، با انبوهی از سوءظن و غرولند برگزار شود. بهتر است از همین حالا كه بیشتر از دو هفته به تاریخ برگزاری این مسابقه زمان باقی مانده، آقایان بررسی‌هایشان را انجام بدهند و بعد از جلب نظر مثبت هر دو باشگاه، مكان جدید را معرفی كنند. این‌گونه هواداران دو تیم به جای آنكه انرژی‌شان را صرف اعتراض به محل میزبانی كنند، فرصت خواهند داشت كه از بازی مورد نظر لذت ببرند.

امیر: این زمین جای بازی نیست
در شرایط فعلی مدیران و مربیان تراكتورسازی به شدت اصرار دارند مسابقه این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی خودشان برگزار شود؛ استادیومی كوچك با ظرفیتی محدود كه از ابتدای فصل جور ورزشگاه یادگار امام(ره) را كشیده و میزبان مسابقات سرخپوشان تبریزی بوده است. در حال حاضر قلعه‌نویی هم به این موضوع راضی شده، اما نكته آنجاست كه بعد از ناكامی هفته اول تراكتورسازی برابر استقلال خوزستان در همین ورزشگاه، امیر از آن شرایط گله كرده و گفته بود: «زمین تمرین جای مسابقه دادن نیست. نباید در زمینی كه تمرین می‌كنیم، مسابقه بدهیم.» حالا باید دید با همه اشكالات كمی و كیفی كه متوجه ورزشگاه اختصاصی تراكتورسازی است، بازی با پرسپولیس هم آنجا برگزار می‌شود یا نه؟ هرچند به‌طور كلی ممكن است شورای تامین استان اجازه چنین مساله‌ای را صادر نكند.

گزینه دشوار برای پرسپولیس
حالا شایعه شده ممكن است با توافق مدیران دو باشگاه و نیز مجوز سازمان لیگ، بازی رفت تراكتورسازی و پرسپولیس در آزادی برگزار شود و در عوض ورزشگاه یادگار امام(ره) در مسابقه برگشت میزبان دو تیم باشد. در شرایطی كه انتظار می‌رفت برانكو از تعویق بازی قبل از داربی تهران استقبال كند، او هم به احتمال وقوع این اتفاق واكنش منفی نشان داد و گفت حاضر نیست بازی در تابستان دلپذیر تبریز را با بازی در زمستان سرد این شهر عوض كند. مطابق برنامه، بازی برگشت دو تیم قرار است در بهمن یا اسفند برگزار شود كه مسلما در آن زمان سرمای سختی در تبریز وجود خواهد داشت. پرسپولیسی‌ها دل‌شان نمی‌خواهد حالا كه برای یك‌بار از نظر آب‌وهوایی در قرعه‌كشی خوش‌شانس بوده‌اند، خودشان با دست خودشان یكی از امتیازات بزرگ برنامه فعلی را از بین ببرند. بنابراین بعید است این پیشنهاد مورد قبول واقع شود.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری