اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۲۳
احمدی؛

سپاهانی ها گفتند دیگر به من نیاز ندارند / از سبک کاری و جدیت برانکو خوشم می آید

دروازه بان فصل پیش سپاهان گفت: «از تیم‌های تهرانی پیشنهادی به طور رسمی دریافت نکرده‌ام و فقط چند پیشنهاد از تیم‌های شهرستانی داشته‌ام.»
۰۹:۱۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-برانکو ایوانکوویچ سخت به دنبال یک دروازه‌بان شش‌دانگ و کامل است تا پرسپولیس در لیگ پانزدهم از این ناحیه مشکلی نداشته باشد.

 

رحمان احمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم‌ملی یکی از گزینه‌هایی است که گفته می‌شود احتمال دارد دوباره با سرخپوشان به توافق برسد. او که بازی‌های ماندگاری نیز در کارنامه دارد و نشان داده اگر مربیان به او اعتماد کنند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

اظهارات احمدی در ادامه از نظرتان می گذرد:

 

* شنیدیم دوباره به پیراهن پرسپولیس می‌رسی؟

- هر چه قسمت باشد و خدا بخواهد همان می‌شود اما باور کنید فعلا خبر خاصی نیست.

 

* الان کجا هستید؟

- در اصفهان هستم و سخت مشغول اثاث‌کشی‌ام و یک کامیون هم گرفته‌ام تا امروز صبح اثاث‌کشی کنم و به کرج بروم. چون قراردادم با سپاهانی‌ها به پایان رسیده است باید خانه مردم را تحویل بدهم و از اینجا بروم.

 

* چطور شد از سپاهان جدا شدی؟

- من قراردادم با سپاهان خاتمه یافت و مدیران و مربیان این تیم تشخیص دادند که به حضور بنده در این تیم نیازی ندارند. من هم به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و بدون مشکل از اصفهان می‌روم تا ببینم چه پیش می‌آید.

 

* خبر بازگشتت به پرسپولیس تا چه اندازه می‌تواند به واقعیت بپیوندد؟

- باور کنید من از تیم‌های تهرانی پیشنهادی به طور رسمی دریافت نکرده‌ام و الان که با شما صحبت می‌کنم فقط چند پیشنهاد از تیم‌های شهرستانی داشته‌ام.

 

* حضور برانکو در تیم پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- برانکو مربی کاربلد و باهوشی است. قبلا با او در تیم‌ملی هم کار کرده‌ام و از سبک کاری و جدیت او در کار خوشم می‌آید و برایش در فصل جدید مسابقات لیگ آرزوی موفقیت دارم.

 

* در مورد دروازه‌بان‌های تیم‌ملی نظر خاصی نداری؟

- به هر حال همه ما آرزو می‌کنیم تیم‌ملی قدرتمند و آماده‌ای داشته باشیم و سلیقه مربیان است که چه کسانی را به تیم‌ملی دعوت کنند و دوست ندارم در مورد تیم‌ملی نظر خاصی بدهم و این که بگویم نظر خاصی ندارم بهتر است.

 

* راستی! برخورد اصفهانی‌ها با شما در این مدت چطور بود؟

- واقعا از هواداران و مردم سپاهان تشکر ویژه‌ای دارم و آنها برخورد حرفه‌ای دارند. من دروازه‌بان این تیم بودم و حالا قراردادم با سپاهان خاتمه‌ پذیرفت و من بازیکن آزاد هستم و باید به دنبال تیم جدید باشم. این قبیل رفت و آمدها در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است و نه من و نه هواداران سپاهان با آن مشکلی نداریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین