اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۲۰۹
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حضور سرپرست این باشگاه و بازگشت سیدمهدی رحمتی با چهره خندان برگزار شد.
۱۹:۵۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت و در حالی که اعضای این تیم از ساعت 16 به دیدار سید حسن خمینی در مرقد امام(ره) رفته بودند، از ساعت 18 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کردند. استقلالی‌ها با اتوبوس به کمپ حجازی آمدند.

* سیدمهدی رحمتی، رابسون جانواریو و بختیار رحمانی سه بازیکنی بودند که با استقلالی‌ها به دیدار سید حسن خمینی نرفتند که البته مهدی رحمتی بعد از کلی شایعه، امروز در محل تمرین تیمش حاضر شد و در همان ابتدا با چهره‌ای خندان در کنار سایر بازیکنان تیمش تنیس فوتبال بازی کرد.

* قبل از آنکه سوت آغاز تمرین توسط منصوریان زده شود، سیدرضا افتخاری در گوشه‌ای از کمپ مشغول مصاحبه با خبرنگاران بود. بعد از گفت‌وگوی سرپرست استقلال با نمایندگان رسانه‌ها، چند هوادار نزد افتخاری آمده و با لحنی تند خطاب به وی گفتند‌ «آقای افتخاری، این را بدانید اگر استقلال دربی را ببازد یا ببرد، منصوریان باید تا آخر سرمربی استقلال باشد! افتخاری پاسخ داد مگر ما غیر از این گفتیم که آن هوادار با صدای بلند گفت از بس که شما مصاحبه می‌کنید و به منصوریان فشار می‌آورید، چرا هیأت مدیره و آقای زمانی در مورد منصوریان صحبت می‌کند و اینها به تیم استرس می‌دهد که افتخاری وقتی تندی آن هوادار را دید به او گفت شما نبودید من همین چند لحظه پیش به خبرنگاران گفتم کم‌ترین فرصت به یک سرمربی یک فصل است و ما هم اصلاً در فکر عوض کردن سرمربی نیستیم».

* هنگامی که منصوریان سوت آغاز تمرین را زد، یک حلقه گل به مناسبت روز پزشک برای دکتر کاوه ستوده خریداری شده بود که سرمربی استقلال خواست به احترام وی برایش دست بزنند. سپس منصوریان حلقه گل را به گردن پزشک استقلال انداخت و بازیکنان و اندک تماشاگران حاضر در کمپ حجازی همگی برای پزشک باتجربه استقلال دست زدند. ستوده هم از آنها تشکر کرد و گفت حسابی سورپرایز شدم.

* بهتاش فریبا مربی و مدیر فنی تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و از روی نیمکت در کنار نصرالله عبداللهی نظاره‌گر تمرین تیمش شد.

* سیدرضا افتخاری امروز از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را تماشا کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان با وسیله‌های جدید کار کششی انجام دادند و در مرحله بعد بازیکنان در اختیار منصوریان کار با توپ را پشت سر گذاشتند. در بخش پایانی نیز سرمربی استقلال برای شاگردانش فوتبال درون‌تیمی درنظر گرفت.

* یعقوب کریمی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت و بهنام برزای هم در کمپ حجازی حاضر شد، اما با آبی‌پوشان تمرین نکرد و کمپ را ترک کرد.

* هرار مگویان مدافع ارمنی استقلال هم برای حضور در تمرین تیم ملی کشورش راهی ارمنستان شده و به همین علت در تمرین امروز حاضر نبود.

مثل هفته‌های گذشته اعضای تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز،‌ شام را در رختکن کمپ زنده‌یاد حجازی صرف می‌کنند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین