اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۱۷۶
مرتضی اسدی، كاپیتان گسترش‌فولاد اعتقاد دارد این تیم می‌تواند در هفته‌های آینده نتایج بهتری كسب كند. او در خصوص شرایط گسترش و خودش گفت‌وگویی انجام داد...
۱۷:۳۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی اسدی، كاپیتان گسترش‌فولاد اعتقاد دارد این تیم می‌تواند در هفته‌های آینده نتایج بهتری كسب كند. او در خصوص شرایط گسترش و خودش گفت‌وگویی  انجام داد.
  • قبول دارید گسترش نتوانسته انتظارات را با توجه به یارگیری خوبی كه داشته، برآورده كند؟
ما در این 4هفته ادعا نكردیم كه خوب بودیم و اتفاقا به نظر من نتایج راضی‌كننده نبود. در این فصل بازیكنان بزرگی را جذب كردیم تا بتوانیم هدفی كه در این دو سال را داشتیم را عملی كنیم. باید سهمیه آسیایی بگیریم و سال گذشته هم خیلی تلاش كردیم اما نشد. تمام این مسائل را قبول دارم اما اتفاقات عجیبی هم در بازی‌های ما رخ داد.
  • منظورتان گل عجیب پرسپولیس بود؟
یكی از اتفاقات عجیب همین بود و هیچ‌كس انتظار نداشت كه ما این‌طور گل بخوریم. پرسپولیس هم تیم خیلی خوبی بود اما ببینید همین پرسپولیس سال گذشته ابتدای فصل مثل آخر فصل نبود و زمان گذشت تا بازیكنان باهم هماهنگ شوند. تراكتور هم سال قبل بعد از چند هفته به هماهنگی كامل رسید. در واقع باید به تیم‌هایی كه تغییرات زیادی داشتند، فرصت داد. ما از هفته چهارم بهتر شدیم و در اصفهان خوب كار كردیم اما لیگ تعطیل شد و بعد از این تعطیلات به آمادگی كامل می‌رسیم.
  • حضور سه تیم از تبریز در لیگ، ظاهرا انگیزه بازیكنان را هم بالا برده.
واقعا اتفاق خوبی در تبریز افتاده است و این شهر با سه نماینده در فوتبال ما قطب شده است. بازیكنان سه تیم با هم دوست هستند و همه می‌خواهند برای موفقیت فوتبال آذربایجان تلاش كنند. امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه یادگار امام حاضر شود تا هواداران بتوانند دوباره به فوتبال هیجان بدهند. خداراشكر گسترش یك باشگاه حرفه‌ای است و زمین تمرین و بازی مناسبی دارد و ما از این لحاظ مشكلی نداریم.
  • گسترش در این فصل بهترین‌های خط حمله را در اختیار دارد اما چرا تیم‌تان در 4بازی گذشته مشكل گلزنی داشته؟
این طلسم با كمی هماهنگی در بازی با ذوب‌آهن شكست و در بازی‌های بعدی هم بیشتر گل می‌زنیم. ما بهترین نفرات لیگ گذشته را به خط حمله خود اضافه کرده‌ایم و در کار های تاکتیکی نیز روی گلزنی برنامه‌ریزی کرده و در زمین نیز به خوبی اجرا می‌کنیم ولی همان‌طور که گفتم فقط بدشانس هستیم و امیدوارم به زودی این بدشانسی ما را رها کند. شیمبا، خلعتبری و شجاعیان فوق‌العاده هستند و مطمئن باشید در بازی‌های آینده در خط حمله كولاك می‌كنند.
  • اضافه شدن نصرتی به خط دفاع چقدر می‌تواند از لحاظ روحی و فنی به تیم كمك كند؟
قطعا محمد یك وزنه برای تیم محسوب می‌شود و پارسال هم خیلی بدشانسی آورد. امیدوارم او هرچه زودتر به تیم برگردد و با حضورش خط دفاع قدرتمندتر از قبل می‌شود. ما هم باید قربانی بدهیم كه دیگر بازیكنان قدرتمندمان چشم نخورند.
  • آیا تعطیلات لیگ به نفع تیم‌تان شده؟
ببینید، تیم ما تازه روی غلتك افتاده بود كه لیگ تعطیل شد. به هر حال برای تیم ملی همه باید كمك كنیم اما فشردگی بازی‌های لیگ به تیم‌ها ضربه می‌زند. بعد از شروع لیگ همه بازی‌ها هر پنج روز یک‌بار برگزار شدند. این موضوع واقعا به تیم‌ها فشار وارد می‌کند. مربیان در لیگ برتر ما نمی‌توانند کار تاکتیکی انجام دهند، چون فاصله بازی‌ها بسیار کم است و در واقع مربی فقط یک روز می‌تواند یک تمرین کامل را انجام دهد و این اصلا کافی نیست. با این حال ما امیدواریم که در تعطیلات هماهنگ‌تر شویم و بعد از این تعطیلات شروع خوبی داشته باشیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین