اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۹۹۷

تعطیلات بد موقعی بود

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: بدون شک امسال سقوط نمی‌کنیم و تمام تلاشمان این است که در جمع 10 تیم اول قرار بگیریم.
۱۲:۳۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| امین زلیکانی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط صنعت نفت آبادان، گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است روز گذشته هم یک دیدار دوستانه برگزار کردیم و با برنامه کادرفنی قصد داریم تیم را در شرایط مسابقه حفظ کنیم.

وی در مورد عملکرد تیمش در هفته‌های ابتدایی یادآور شد: خدا را شکر برخلاف چیزی که همه تصور می‌کردند ما توانستیم در 4 هفته اول عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی بگیریم. چهار بازی اول ما مقابل تیم‌های قدرتمند بود که توانستیم برنده شویم.

هافبک صنعت نفت در مورد تعطیلات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بدون شک این تعطیلات برای تیمی مثل ما که روی نوار کسب نتتیجه قرار داشت مناسب نبود. این تعطیلات فقط به سود تیم‌هایی بود که بدنسازی نکردند و از این فرصت برای بهبود ضعف‌هایشان بهره بردند.

وی در مورد اینکه صنعت نفت در این سال‌ها به آسانسور لیگ برتر معروف شده و بلافاصله بعد از صعود به لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط می‌کند، خاطرنشان کرد: نگرانی بابت این موضوع نداریم. تیم ما به درک لازم رسیده و توانسته در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی بگیرد. باید تلاش کنیم تا این روند را حفظ کنیم و در پایان فصل بین 10 تیم اول جدول قرار بگیریم. بدون شک ما سقوط نخواهیم کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین