اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۸۹۱

برانکو برای لحظه به لحظه بازی برنامه دارد

اسماعیل حلالی که تیمش روز سه شنبه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت درباره شرایط تیم محبوبش در چهار بازی اول گفت.
۱۸:۵۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|
اسماعیل حلالی که تیمش روز سه شنبه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت درباره شرایط تیم محبوبش در چهار بازی اول گفت: «فکر می‌کنم از زمانی که برانکو این تیم را گرفت سیر صعودی داشته و روز به روز پیشرفت کرده است. امسال با توجه به تغییراتی که به وجود آمد در برخی دقایق بازی ناهماهنگی‌هایی وجود داشت اما برانکو نشان داده برای لحظه به لحظه بازی برنامه دارد و با شناخت خوبش از تیم، هر دقیقه می‌داند چه کار کند. از طرفی سیستم فنی‌اش یعنی 2-4-4 هم جا افتاده و اینکه به این سیستم دست نمی‌زند حسن بزرگی برای پرسپولیس است.»
وی ادامه می‌دهد: «پرسپولیس با این سیستم خیلی قوی کار می‌کند و با تغییر ندادن سیستمش حریفانش را مجاب می‌کند از این سیستم تبعیت کنند و به کار‌های تاکتیکی این تیم تن بدهند. بازیکنان هم روز به روز جا افتاده‌اند و شکل بهتری گرفته‌اند. اینها را البته مدیون دانش فنی برانکو و مدیریت باشگاه هستند که طی این دو سال با آرامش کار کردند.»
حلالی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان پرسپولیس در چهار بازی اخیر خوب کار کرده‌اند می‌گوید: «بازیکنان پرسپولیس کلا شرایط خوبی داشتند اما فکر می‌کنم تنها بازیکنی که نسبت به فصل گذشته تغییری نکرده محسن مسلمان است. او فوق‌العاده خوب بازی می‌کند و در همه بازی‌ها بالای 80 درصد بوده. دعوت نشدنش به تیم ملی هم سلیقه‌ای است اما حتما استحقاق دعوت به تیم ملی را دارد و به نظرم از همه بچه‌های تیم ملی سر‌تر است.»
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین