اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۸۷۶
پزشک تیم تراکتورسازی نسبت به بزرگنمایی برخی رسانه‌ها درباره مصدومیت مهدی شریفی گلایه کرد.
۱۸:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

دکتر مجید صادقی در گفت و گویی، با اشاره به مصدومیت مهدی شریفی در تمرین روز گذشته تراکتورسازی می‌گوید: از مچ آسیب دیده شریفی عکس رادیولوژی گرفتیم و خوشبختانه مشخص شد او مشکل استخوانی ندارد و هیچ شکستگی رخ نداده است. البته دیروز ضربه شدیدی به پای شریفی برخورد کرد و اگر فرد دیگری جای مهدی بود، آسیب وحشتناکی می‌دید. ما در این مدت روی پای شریفی کار کرده بودیم و مچش به قدری قوی بود که مشکل عجیبی برایش پیش نیاید.


او صحبت‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: یکی از لگامن‌های کنار مچ شریفی دچار کشیدگی شده و فکر می‌کنم یک تا دوهفته زمان ببرد تا بتواند آماده تمرین کردن شود. مشکل او جدی نیست و به زودی برمی‌گردد.


پزشک تراکتورسازی با اشاره به بزرگ‌نمایی برخی رسانه‌ها درباره مصدومیت شریفی می‌افزاید: من واقعا تعجب می‌کنم چرا وقتی هنوز چیزی مشخص نشده،‌برخی افراد دنبال بزرگ کردن مصدومیت شریفی هستند. متاسفانه وقتی ما هنوز نمی‌دانستیم چه اتفاقی درباره شریفی رخ داده، عکسی ناگوار از مهدی منتشر کردند که هجمه بدی علیه اوایجاد شد. این رفتارها قابل تحمل نیست و خواهشم از رسانه‌ها این است تا زمانی که اطلاعی از میزان مصدومیت بازیکنان کسب کردند، چیزی منتشر نکنند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین