اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۸۳۲
هرایر مگویان با وجود اینكه تیم استقلال در 2فصل گذشته نتوانسته است نتایج لازم را كسب كند، اما همواره مورد تمجید كارشناسان و حتی مربیانش بوده ولی در 4بازی فصل جاری از خط دروازه‌ تا خط حمله نتوانستند انتظارات را برآورده كنند و مگویان هم در حد انتظار ظاهر نشده است...
۱۴:۳۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| هرایر مگویان با وجود اینكه تیم استقلال در 2فصل گذشته نتوانسته است نتایج لازم را كسب كند، اما همواره مورد تمجید كارشناسان و حتی مربیانش بوده ولی در 4بازی فصل جاری از خط دروازه‌ تا خط حمله نتوانستند انتظارات را برآورده كنند و مگویان هم در حد انتظار ظاهر نشده است. با این حال منصوریان معتقد است 2مدافع خارجی تیمش(مگویان و رابسون) خوب كار كرده‌اند و حتی از آنها دلجویی نیز كرده است.
  • شرایط تیم استقلال در تعطیلات چطور است؟
شرایط‌مان خیلی خوب است. تمرینات خیلی خوبی انجام می‌دهیم. تیم خوبی هم داریم. ان‌شاءالله این بدشانسی‌ها از سر ما رد می‌شود و شما می‌توانید از بازی بعد با ماشین‌سازی همان استقلال واقعی را ببینید. سعی و تلاش مدیریت، كادرفنی و بازیكنان این است كه بتوانیم دل طرفداران را شاد كنیم و از این دیدار دیگر بهتر بازی كنیم البته تا الان هم در 4بازی گذشته خوب بودیم اما وقتی تیم نتیجه لازم را نمی‌گیرد، به چشم نمی‌آید. می‌خواهم بگویم كه ما یك تیم خوب داریم اما روز مسابقه برخلاف جریان بازی كه فوتبال رو به جلو و زیبایی ارائه می‌دهیم نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم. امیدوارم بدشانسی‌ها برطرف شود و بعد از تعطیلات با یك انسجام تیمی خوب به همان تیمی كه كادرفنی و بازیكنان انتظار دارند، تبدیل شویم.
  • به هر حال استقلال تهران در 4بازی گذشته یك‌سری ضعف‌هایی داشته است كه نتوانست در حد انتظار ظاهر شود؛ به‌طور نمونه در خط دفاعی ضعف‌ها مشهود بود كه انتظار می‌رود برطرف شود؛ در این ارتباط صحبت كنید.
وقتی یك تیمی نتیجه می‌گیرد، دروازه‌بان، مهاجم، مدافع و هافبك همه سهیم هستند؛ وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد هم همه مقصر هستند اما به امید خدا با تاكتیك تیمی خوب و یك انسجام تیمی بعد از تعطیلات بتوانیم نمایشی از خود ارائه دهیم كه هم تماشاگرپسند باشد و هم توأم با كسب امتیاز و قرار گرفتن در كورس قهرمانی باشد. از خدا می‌خواهم كه این اتفاق بیفتد.
  • از عملكردتان راضی بودید؟ چراكه انتظارات از شما بیشتر از اینها بود...
من به عنوان بازیكن تمام سعی و تلاشم را می‌كنم كه برای تیم مثمرثمر باشم و كادرفنی هر خواسته‌ای از من دارد را با تمام وجود در زمین مسابقه انجام می‌دهم. تمركزم این است كه بدون كار اضافه در اختیار تیم باشم.
  • نگفتید،آیا در كل از عملكرد خودتان راضی بودید؟
وقتی تیم نتیجه خوب نگرفته است به عنوان یك مدافع نمی‌توانم از عملكرد خودم راضی باشم ولی تمام سعی و تلاش‌مان این است كه بتوانیم جبران كنیم.
  • با این حال در خبرها داشتیم كه منصوریان از عملكرد شما و رابسون در خط دفاعی راضی بوده و حتی از شما بابت انتقادات دلجویی نیز كرده؛ درست است؟
آقای منصوریان به عنوان سرمربی تیم نسبت به من لطف دارند؛ تمام هدف ما هم این است كه خواسته‌های او را به نحوه احسن انجام بدهیم و تلاش می‌كنیم كه آنی باشیم كه او می‌خواهد؛ نتایج خوب بگیریم و دل هواداران میلیونی را شاد كنیم.
  • لطفا واضح و شفاف بگویید چرا استقلال در 4بازی گذشته نتیجه لازم را نگرفت؟
من فقط این را می‌دانم كه تنها بدشانسی باعث شد نتوانیم نتایج لازم را بگیریم. خیلی از بازیكنان جدیدا به تیم ما آمده‌اند و نیاز به هماهنگی داریم ولی واقعا بدشانسی هم باعث شد كه نتوانیم نتیجه خوب بگیریم. به امید خدا با یك بازی خوب این بدشانسی‌ها را هم از بین می‌بریم.
  • یعنی بازی با ماشین‌سازی می‌تواند نقطه پایان عدم نتیجه‌گیری استقلال باشد؟
ماشین‌سازی هم یكی از 30بازی ما در لیگ‌برتر است، مثل بازی‌های دیگر. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در بازی با ماشین‌سازی همانی باشیم كه هواداران انتظار دارند.
  • بعد از این بازی هم مسابقه حساس داربی با پرسپولیس را پیش‌رو دارید...
داربی 3امتیاز دارد اما حساسیتش در ایران بیشتر از 3امتیاز است. ما مجبوریم جبران شكست داربی قبل را بكنیم. تمام تلاش‌مان را می‌كنیم كه پیروز میدان شویم.
  • بازیكنان خط حمله پرسپولیس هم با توجه به ضعف‌های خط دفاعی استقلال در چند بازی گذشته كری‌خوانی‌هایی را در همین ارتباط داشته‌اند؛ نظر شما در این ارتباط چیست؟
مطمئنا مهاجمان وظیفه‌شان گلزنی است اما ما هم در خط دفاعی استقلال سعی خواهیم كرد كه بهترین عملكرد را داشته باشیم؛ برای داربی هم برنامه خاصی داریم تا بتوانیم در این دیدار پرقدرت ظاهر شده و انتظارات را برآورده كنیم.
  • كدام تیم‌ها را مدعی می‌دانید؟
الان زود است در این ارتباط صحبت كنیم و باید چند هفته بگذرد تا به‌طور دقیق در این ارتباط صحبت كنیم ولی استقلال تهران یقینا یكی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین