اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۶۸۰
مهاجم بزرگ تاریخ فوتبال آلمان که هم اکنون سرمربی تیم ملی ایالات متحده آمریکا است، تصور می‌کند نتیجه ۲ سال قبل در جام جهانی تکرار نخواهد شد.
۱۷:۵۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| یورگن کلینزمان که در جام جهانی 1990 به عنوان بازیکن به مقام قهرمانی رسید، در سال 1988 با تیم کشورش صاحب مدال برنز بازی‌های المپیک شد.

وی در مصاحبه‌ای نظرش را در مورد بازی نهایی تیم‌های مردان آلمان و برزیل که ساعت یک بامداد یکشنبه (فردا) در ورزشگاه ماراکانا انجام می‌گیرد، بیان کرد.

به باور او تیم امید‌های آلمان می‌توانند در فینال المپیک ریو بر برزیل غلبه کنند؛ اما تکرار برد 7 بر یک جام جهانی 2 سال قبل بعید است.

ستاره پیشین ژرمن‌ها که اکنون سرمربی تیم ملی آمریکا است، اظهارداشت: برزیل یکبار دیگر 7 گل از آلمان نخواهد خورد. بازی ما با برزیل دیدار نهایی المپیک و نه مثل 2 سال قبل نیمه نهایی است. اما با برد یک بر صفر هم می‌توان قهرمان المپیک شد.

این چهره 52 ساله افزود: تیم آلمان باید مراقب نیمار باشد. چون او واقعا ستاره استثنایی است. به راحتی می‌تواند یک تنه نتیجه بازی را عوض کند. از این جهت باید با احترام مراقبش باشیم.

وی با تمجید از هورست هروبش سرمربی تیم المپیکی کشورش نیز عنوان کرد: از حضور تیم هروبش در فینال مسابقات تعجب نکردم. چون او واقعا کارش را برای گرفتن بازی از جوانان خوب بلد است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری