اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۳۶۱

عکس تلخ/ وقتی داشتند حق بهداد را می خوردند کجا تشریف داشتید؟

وقتی دست و دستور تاماش آیان از آستین جلود عراقی و هیات ژوری در آمد و حق بهداد ضایع شد، بی اختیار یاد این عکس مستهجن (!) افتادیم.
۲۰:۲۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| عکس مستهجن همیشه نباید عکس های جنسی باشد، یا عکس شوخی های جلف و تیپ های جلف تر! هر عکسی که ذهن را به انحراف بکشاند مستهجن است. درست مثل این عکس که دقایقی بعد از قهرمانی کیانوش رستمی و از سوی برخی یاران موافق رییس کمیته ملی المپیک منتشر شد.

 

خبرنگاری که این عکس را برای بار اول منتشر کرد تا ثابت کند حضورش در ریو کارساز بوده و می تواند در مواقع ناکامی دوربین ها را از سمت رییس کمیته ملی المپیک منحرف کند و به وقت موفقیت همه نگاه ها را به سمت رییس بکشاند، در توضیح عکس متن کوتاهی نوشته بود که این ذهنیت را ایجاد می کرد که دوستی کیومرث هاشمی با تاماش آیان و حضور او در سالن باعث موفقیت کیانوش رستمی شده و هاشمی هم بعد از قهرمانی رستمی، به اتفاق معاون وزیر ورزش نزد آیان رفته و از او تشکر کرده است.

 

همین عکس این انحراف ذهنی را برای برخی ورزش دوستان ایرانی در پی داشت که آیان برای قهرمانی کیانوش به ما لطف کرده و اگر حضور کیومرث خان نبود، کیانوش جان طلا نمی گرفت.

 

همان زمان یک روزنامه ورزشی از خبرنگاران حاضر در ریو خواست برای اثبات تاثیرگذار بودن حضورشان در المپیک راه و روش دیگری را انتخاب کنند و دنبال القای این تفکر مسموم به جامعه نباشند چون حتی اگر یک نفر تصور کند طلای کیانوش با نفوذ کمیته ملی المپیک به دست آمده و نه با تلاش رستمی نازنین، در حق این قهرمان ایرانی جفا شده است.

 

روزنامه نگار باتجربه ورزشی نوشته بود آقایان اگر لابی کن بودند و نفوذ داشتند با فدراسیون شمشیربازی لابی می کردند تا امریکایی ها حق مجتبی عابدینی را در مرحله نیمه نهایی مثل آب خوزدن سر نکشند!

 

حالا بعد از حذف بهداد سلیمی بی اختیار یاد این تصویر مستهجن افتادیم و دوست داریم بدانیم دوستان ابرقدرت و قدر قدرتی که مدعی داشتن رابطه با تاماش آیان بودند و هستند، موقعی که حق بهداد خورده می شد، کجا تشریف داشتند و چرا با رفیق خود لابی نکردند؟

 

جمع کنید این بساط را و کمتر ما را بخندانید!

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین