اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۳۱۷
داریوش شجاعیان را دیگر باید یک پای ثابت اردوهای تیم‌ملی بدانیم؛ بازیکنی که با درخشش خود در فصل قبل لیگ‌برتر توجه کارلوس کی‌روش را به خودش جلب کرد و از بازی برگشت برابر هند در تهران تا به حال هیچ‌یک از اردوهای تیم‌ملی را از دست نداده و حتی در بعضی‌از بازی‌ها جای ثابتی هم پیدا کرده است...
۱۴:۲۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|
داریوش شجاعیان را دیگر باید یک پای ثابت اردوهای تیم‌ملی بدانیم؛ بازیکنی که با درخشش خود در فصل قبل لیگ‌برتر توجه کارلوس کی‌روش را به خودش جلب کرد و از بازی برگشت برابر هند در تهران تا به حال هیچ‌یک از اردوهای تیم‌ملی را از دست نداده و حتی در بعضی‌از بازی‌ها جای ثابتی هم پیدا کرده است. او که به همراه سایر بازیکنان در اردوی ایتالیا حضور دارد، در فاصله 14روز تا بازی با قطر درباره وضعیت تیم‌ملی، شرایط اردویی و 2بازی مهم پیش‌رو با همشهری‌ورزشی صحبت کرد.
  • 5روزی از اردوی تیم‌ملی در ایتالیا می‌گذرد. شرایط چگونه پیش می‌رود؟
واقعا فضای بسیار خوبی در اینجا وجود دارد. همه شرایط لازم برای انجام تمرینات حرفه‌ای فراهم است. چه به لحاظ امکاناتی و چه به لحاظ نظم تیمی شرایط واقعا خوب است. انگیزه‌ای که در تیم‌ملی وجود دارد برای خود من هم جالب است. کادر تیم و بازیکنان در این چند روز جوری کار کرده‌اند که من به عنوان بازیکن تیم‌ملی خیلی امیدوارم تیم برای دومین‌بار پیاپی به جام‌جهانی برود.
  • پس می‌شود به 2بازی آینده و صعود به جام‌جهانی امیدوار بود.
حتما؛ برای خودم هم جالب است که کادرفنی و خود کارلوس کی‌روش چگونه با انگیزه کار می‌کنند. انگیزه کادر، انگیزه بازیکنان را هم بیشتر کرده و من واقعا به آینده این تیم امیدوارم. همه دارند تلاش می‌کنند که بتوانیم با بازی‌های خیلی خوب کارمان را در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی استارت بزنیم.
  • بعد از این همه فشاری که در اردوی ایتالیا تحمل می‌کنید، تازه کار اصلی‌تان آغاز می‌شود. بازی با قطر به نظر دیدار آسانی نیست.
درست است اما من به شما قول می‌دهم که اگر همه حمایت کنند و با همدلی و اتحادی که من در تیم‌ملی می‌بینم، مطمئن باشید به جام‌جهانی صعود می‌کنیم. مطمئن باشید که راه متفاوتی نسبت به دوره‌های قبلی پیش‌رو داریم و با استفاده از تجربه قبلی مسابقات انتخابی جام‌جهانی را شروع می‌کنیم.
  • خودت که دیگر به بازیکن همیشه حاضر در اردوی تیم‌ملی تبدیل شده‌ای. حتما الان حضور در تیم‌ملی برای تو راحت‌تر از دفعات قبلی است.
حتما همین‌طور است. واقعیت این است که وقتی دفعه اول به اردوی تیم‌ملی آمدم خیلی استرس داشتم تا جلوی کی‌روش خودم را نشان دهم. او در فوتبال دنیا اسم کوچکی نیست و به همین خاطر تمرین اول استرس داشتم اما الان خیلی راحت‌تر می‌توانم کار کنم. فکر می‌کنم حضورم در تیم‌ملی هم به خودم کمک کرده و هم به کیفیتی که در باشگاه ارائه می‌کنم.
  • فکر می‌کنی یازدهم شهریور بتوانی در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیری؟
باور کنید اصلا در تیم‌ملی فرد مهم نیست و بدون اغراق می‌گویم تنها هدفی که همه ما داریم موفقیت و شادکردن مردم است. امیدوارم مردم هم از ما حمایت کنند و یازدهم شهریور ورزشگاه آزادی را لبریز از تماشاگر کنند تا نفس قطر را در همان بازی اول بگیریم.
  • درباره گسترش‌فولاد هم صحبت کن. فصل را خیلی خوب شروع نکردید.
قبول دارم ابتدای فصل ناهماهنگی در تیم‌مان دیده می‌شد اما روزبه‌روز بهتر شده‌ایم و هرچه لیگ جلوتر برود بهتر هم خواهیم شد. با برنامه‌هایی که فراز کمالوند دارد و جدیت بازیکنان به تیمی تبدیل می‌شویم که باشگاه و کادرفنی می‌خواهند.

اعتراض بازیكنان جوان استقلال
شرایط تمرین استقلال این روزها باعث اعتراض بعضی از بازیكنان این تیم شده است. آبی‌پوشان جوان البته جرأت ندارند این حرف‌ها را در انظار عمومی بیان كرده یا پیرامون آن مصاحبه كنند ولی وقتی پای درددل آنها می‌نشینی از اینكه نظم تمرینات در حال آب رفتن است، ابراز ناراحتی می‌كنند. نفرات جوان بر این باورند كه دوباره یك عده هر وقت كه دل‌شان بخواهد سر تمرین حاضر می‌شوند و گاهی اوقات حتی 20دقیقه پس از شروع كار می‌رسند اما هیچ‌كدام از مربیان با آنها كوچك‌ترین برخوردی نمی‌كنند حال آنكه اگر جوان‌ترها چنین رفتاری بكنند، قطعا توبیخ می‌شوند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین