اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۳۰۵

پادووانی سهم كدام تیم شد؟

لئاندرو پادووانی بدون‌شك این فصل را در تیمی به جز سپاهان توپ خواهد زد؛ مدافع گران‌قیمتی كه طی روزهای گذشته عنوان شده بود از 3تیم پیشنهاد دارد، حالا در یك دوراهی قرار گرفته است؛ حضور در تهران یا بازگشت به خوزستان...
۱۳:۰۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| لئاندرو پادووانی بدون‌شك این فصل را در تیمی به جز سپاهان توپ خواهد زد؛ مدافع گران‌قیمتی كه طی روزهای گذشته عنوان شده بود از 3تیم پیشنهاد دارد، حالا در یك دوراهی قرار گرفته است؛ حضور در تهران یا بازگشت به خوزستان. مدافعان این 3تیم درساختار دفاعی‌شان به‌گونه‌ای عمل كرده‌اند كه نیاز به خرید یك مدافع گران‌قیمت در دستوركارتیم‌هایشان قرار گرفته است.

فولاد انصراف داد
استقلال‌تهران و استقلال‌خوزستان مشتریان جدی پادووانی هستند و فولادخوزستان در این میان از خرید پادووانی صرف‌نظر كرده است. پس از آنكه مسئولان سپاهانی از نامه رسمی فولاد برای جذب پادووانی خبر دادند، نعیم سعداوی سرمربی این تیم با تكذیب این خبر گفت: «در یکی از رسانه‌ها این‌گونه مطرح شده است که ما خواهان جذب پادووانی، مدافع سپاهان هستیم؛ باید بگویم با وجود اینکه او بازیکن شایسته‌ای است و در گذشته نیز دوران بسیار خوبی را در فولاد سپری کرده ولی این فصل جزو گزینه‌های ما نبود و مدنظر ما نیست و من این موضوع را تکذیب می‌کنم. رئیس هیات‌مدیره باشگاه سپاهان نیز این مساله که باشگاه فولاد به دنبال جذب پادووانی است را تایید و اعلام کرده که ما برای جذب این بازیکن به این باشگاه نامه ارسال کرده‌ایم، در حالی که این‌گونه نیست.»

سپاهان تهدید كرد
در حالی كه همه از انتقال قریب‌الوقوع پادووانی به استقلال خبر می‌دادند و حضور مجدد پادو زیر نظر منصوریان را محتمل‌ترین گزینه می‌دانستند، اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان در صحبت‌هایی به استقلال‌تهران هشدار داد كه اگر پادووانی را می‌خواهند باید از مسیر قانونی ورود كنند: «ما مشکلی با اینکه پادووانی به استقلال برود، نداریم اما باید روال کار به صورت اصولی و منطقی پیش برود. اینکه بحث دور زدن وسط باشد و بخواهند با خود بازیکن وارد مذاکره شوند، برای ما قابل قبول نیست.» باقریان در حالی از لفظ دور زدن استفاده كرده كه پیش‌تر اعلام كرده بود رضایتنامه پادووانی را به صورت رایگان صادر خواهند كرد و باشگاه‌ها باید رضایت پادووانی را جلب كنند، اما حالا در چرخشی عجیب نسبت به مذاكرات استقلالی‌ها با پادووانی واكنش نشان داده: «استقلال‌خوزستان به ما نامه زد و خواهان جذب پادووانی شد و ما نیز مجوز مذاکره با او را برای خوزستانی‌ها صادر کردیم. من با افتخاری، سرپرست باشگاه استقلال صحبت کردم. به او گفتم اگر واقعا پادووانی را می‌خواهید، ما آماده همکاری هستیم و سختگیری نمی‌کنیم اما نمی‌توانید خودسرانه با بازیکن مذاکره کنید. قرار شد او با منصوریان صحبت کند و تصمیم نهایی را بگیرند.»

استقلال‌خوزستان توافق كرد
استقلال‌خوزستان سال گذشته در میان رقابت تنگاتنگ استقلال و پرسپولیس برای كسب عنوان قهرمانی آهسته و بی‌صدا حركت كرد و در نهایت قهرمان شد؛ حالا آنها همین سیاست را در جذب پادووانی برای رقابت با استقلال در پیش گرفته‌اند و در حالی كه استقلالی‌ها در رسانه‌ها با پادووانی مذاكره می‌كنند، آنها به صورت رسمی برای جذب این بازیكن نامه زدند و دیروز سیروس پورموسوی سرمربی این تیم اعلام كرد كه با پادووانی توافق كرده‌اند: «با این بازیکن مذاکره کردیم و قرار است جواب نهایی را بدهد. برای جذب پادووانی باید امید سینگ که از فصل گذشته در تیم ما بود و نامش از لیست خارج نشده، قراردادش را فسخ کند. باید با این بازیکن توافق صورت بگیرد. روی مبلغ با پادووانی نزدیک شدیم و 2روز به او فرصت دادیم. امروز باید جواب نهایی ما را بدهد. ما شرایط خود را گفتیم و به هم نزدیک بودیم. فقط روی نحوه پرداخت مبلغ اولیه اختلافاتی داشتیم. ما گفتیم که ابتدا 30درصد پرداخت می‌کنیم و پادووانی گفت 50درصد را می‌خواهم. روی مبلغ قرارداد با هم به توافق رسیدیم. مطمئن باشید قرارداد این بازیکن زیر یک‌میلیارد است. باشگاه ما شرایطش طوری نیست که به بازیکن زیاد پول بدهد و اصلا اختلاف قراردادی هم ایجاد نمی‌کنیم.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین