اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۲۳۹

بانک سرمایه 31 مرداد راهی میانمار می‌شود

تیم والیبال بانک سرمایه برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، یکشنبه شب 31 مردادماه راهی میانمار می‌شود.
۰۲:۱۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از دوم تا دهم شهریورماه به میزبانی میانمار پیگیری خواهد شد.

16 تیم از قاره آسیا در این رقابت ها حضور دارند که مسابقات دور مقدماتی خود را در چهار گروه پیگیری خواهند کرد، تیم بانک سرمایه قهرمان لیگ برتر سال 94 نیز به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می‌کند.

تیم بانک سرمایه ساعت 10 شب یکشنبه با پرواز ماهان به تایلند می رود و از آنجا راهی میانمار خواهد شد.
ملی پوشان بانک سرمایه در المپیک ریو بسر می برند و وضعیت تیم ملی بعد از مسابقه بامداد فردا مشخص می شود. مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه محمد فلاح و مصطفی حیدری دو بازیکن کمکی را هم همراه تیمش به میانمار خواهد برد.

مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و عادل غلامی ملی پوشان تیم والیبال بانک سرمایه هستند.

فرهاد ظریف، علی جلالی و دو بازیکن خارجی (لوکاس ژیگادلو و چاچیچ) از دیگر بازیکنان بانک سرمایه در این رقابت ها هستند. همچنین دو بازیکن این تیم (قاسم کارخانه و علی شفیعی) که در اردوی برون مرزی تیم ملی ب والیبال ایران در قطر هستند، از دوحه راهی میانمار خواهند شد.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال جام باشگاه های مردان آسیا از سه شنبه دوم شهریورماه در میانمار آغاز می شود و تیم بانک سرمایه با تیم های قزاقستان، مالزی و هنگ کنگ همگروه است.

فاصله اندک شروع این رقابت ها با بازی های المپیک از جمله مواردی است که برخی تیم های شرکت کننده نسبت به آن اعتراض داشتند.

رئیس کمیته کنترل مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا درباره این موضوع گفت: زمان برگزاری بازی های المپیک از چهار سال پیش مشخص بوده و من وقتی برنامه قهرمانی باشگاه های آسیا را دیدم در نامه ای نسبت به زمان برگزاری آن اعتراض کردم.

سعید درخشنده تصریح کرد: مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا در پاسخ به اعتراض کتبی تاکید کردند به خاطر قرارداد تلویزیونی میزبان برای پخش مستقیم، امکان تغییر زمان مسابقات نبود.

به نظر رئیس کمیته کنترل مسابقات تنها شانس بانک سرمایه برای بازی های راحت دور مقدماتی است و درباره احتمال حضور نداشتن ملی پوشان این تیم گفت: خوشبختانه بانک سرمایه برای سه بازی دور مقدماتی مشکلی ندارد و ملی پوشانش هم از دور دوم می رسند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین