اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۱۵۴

انتقاد پیشکسوت سرخ‌ها از خرید جدید این تیم

مدافع ۲ دهه قبل شیاطین سرخ صرف هزینه‌ای سنگین برای انتقال پل‌ پوگبا را شرم‌آور خواند.
۱۴:۲۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| پل پارکر که در سال‌های 1991 تا 1996 در خط دفاع منچستریونایتد توپ می‌زد، از سیاست‌های کنونی سرخ‌پوشان ناراضی است. وی معتقد است احتمال دارد پل پوگبا، بازیکن فرانسوی چند فصل گذشته یوونتوس و خرید جرید یونایتد‌ها، نتواند آنگونه که انتظار می‌رود، بازیکن مطلوبی برای تیم تحت امر ژوزه مورینیو باشد.

وی حتی باور دارد صرف رقمی حدود 120 میلیون یورو با بابت چنین انتقالی شرم‌آور است.

پارکر اظهارداشت:با این هزینه گزاف و شرم‌آور سئوالی که برای هر فرد ممکن است مطرح شود، این بوده که آیا پوگبا می‌تواند به خوبی بزرگانی همچون روی کین یا بریان رابسون برای یونایتد بازی کند؟من بحث حضور وی را در خط میانی مطرح می‌کنم. در نقش هافبک دفاعی مسلما پوگبا به حد بزرگانی مثل کلود ماکله‌له یا جان اوبی میکل نمی‌رسد. چون یکی از خصلت‌های که بزرگانی مثل میکل را متمایز می‌کند، توانمندی در نبرد‌های تن به تن بوده است.

پیشکسوت 56 ساله انگلیسی‌ها همچنین تصور می‌کند در فاز حمله نیز پوگبا به حد چهره‌های هجومی تیم نمی‌رسد.

پارکر عنوان کرد: اگر پوگبا پشت سر ایبراهیموویچ بازی می‌کند، در عمل وین رونی را تحت فشار می‌گذارد. در حالیکه رونی باید بازی کند که خود همین وضعیت سختی را ایجاد می کند.

این بازیکن پیشین همچنین عنوان کرد: اگر منچستر می‌رفت و بزرگانی مثل مسی یا رونالدو را می‌گرفت، کسی زیاد شکایت نمی‌کرد. زیرا این دو گل می‌زنند و با حضور خود در زمین حریف را تحت تاثیر قرار می دهند.اما وضعیت پوگبا اینگونه نیست.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین