اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۱۵
کارنامه متوسط دو خارجی مدنظر برانکو
ایوان کرستانوویچ(مهاجم) و لوکا ماریچ دو بازیکنی هستند که برانکو ایوانکوویچ برای این فصل از رقابت های لیگ برتر آنها را به پرسپولیس معرفی کرده است.
۱۹:۲۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-ماریچ 28 ساله و کرستانوویچ 32 ساله هستند که به جز یک سال هر دو در جایی غیر از کرواسی و بالکان فوتبال بازی نکردند. نکته جالب درباره این دو فصل ضعیفی است که در رقابت های سال گذشته پشت سر گذاشته اند.

ماریچ اهل صربستان در فصل 2014 عضو یک تیم لهستانی به نام زاویژا بیدگوژ بوده که تنها 6 بار موفق به حضور در ترکیب این تیم شده است. او که سابقه بازی در تیم ریه کا را دارد در پست مدافع وسط به میدان می رود.
 




کرستانوویچ هم که مهاجمی تنومند با یک متر و 96 سانتی متر قد است در صورت حضور در پرسپولیس بلندقامت ترین بازیکن لیگ خواهد شد.او در زادار در لیگ کرواسی شاگرد ایگور استیماچ بوده که در 10 بازی تنها 5 گل به ثمر رسانده است. البته کرستانوویچ 5 فصل پیش عنوان آقای گلی لیگ کرواسی را به خود اختصاص داده است. او که در دیناموزاگرب شاگرد برانکو بود بنابر اخبار قصد داشته این فصل را در لیگ اندونزی پشت سر بگذارد.

باتوجه به اینکه هر دوی این بازیکنان توسط برانکو به باشگاه پرسپولیس معرفی شده اند شانس زیادی برای عقد قرارداد با پرسپولیس را دارند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین