اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۱۳۴

مشكلات اسپانسر لباس پرسپوليس

به طور كلی مساله «رونمایی از لباس» به یكی از مشكلات جدی ورزش ایران تبدیل شده و مدام حاشیه‌های عجیب‌وغریب در مورد آن ایجاد می‌شود...
۱۳:۱۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| به طور كلی مساله «رونمایی از لباس» به یكی از مشكلات جدی ورزش ایران تبدیل شده و مدام حاشیه‌های عجیب‌وغریب در مورد آن ایجاد می‌شود. از یك طرف مردم به طور پیش‌فرض عادت دارند به طرح لباس‌های رونمایی شده (حالا هر شكلی كه باشد) اعتراض كنند و از سوی دیگر برندهای كم‌نام و نشان مشغول به همكاری با فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ایرانی، بعضا جای دفاع چندانی هم ندارند. در همین راستا برند جیوووا كه با تیم ملی و باشگاه پرسپولیس همكاری می‌كند، اخیرا روزهای بسیار شلوغ و پرانتقادی را پشت سر گذاشته است. این برند قرار بود پیش از شروع فصل، مراسم رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس را برگزار كند كه این اتفاق به بعد از پایان هفته چهارم موكول شد. حالا باید دید رونمایی مورد نظر برگزار می‌شود و اصلا پیراهن‌های جدید فرق چندانی با لباس سرخپوشان در چهار هفته ابتدایی دارند یا نه.

تاخیر تكراری
جالب اینجاست كه پرسپولیسی‌ها فصل گذشته هم برای پوشیدن پیراهن‌های جدیدشان مجبور شدند شش هفته انتظار بكشند. البته در آن زمان مراسم رونمایی در موعد مقرر و پیش از شروع فصل برگزار شد اما لباس‌های جدید آماده نشد و به ایران نرسید. بازی با ملوان در جام‌حذفی، نخستین مسابقه فصل گذشته بود كه سرخپوشان از پیراهن‌های جدید استفاده كردند. این بی‌نظمی‌ها در حالی رخ می‌دهد كه خیلی از باشگاه‌های بزرگ دنیا، در آخرین بازی خانگی هر فصل، پیراهن مربوط به فصل بعد را به تن می‌كنند و آن را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. در اروپا مساله فروش پیراهن‌های جدید به هواداران، یك سرفصل مهم اقتصادی است اما در ایران به دلیل فقدان كپی‌رایت، كسی این مسائل را جدی نمی‌گیرد. زمانی در فوتبال ایران رسم شده بود كه پرسپولیس و استقلال پیراهن‌های جدیدشان را در روز برگزاری داربی به تن می‌كردند. حالا باز جای شكرش باقی است كه آن سنت منسوخ شده و دوستان در حال حاضر به تاخیرهای چند هفته‌ای رضایت می‌دهند!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین