اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۰۹۹
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور 6 ملی‌پوش برای پرسپولیس در تیم ملی یک افتخار است اما از نظر تیمی این مسئله به ما ضربه می‌زند.
۱۱:۵۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود خوردبین در خصوص تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیان ما امروز به ایران آمدند و همین امروز هم در تمرین حاضر شدند. البته به جز ملی‌پوشان و دو بازیکن اوکراینی همه بازیکنان در تمرین حضور دارند.

وی درباره تعطیلی لیگ برتر و اینکه این مسئله آیا به ضرر پرسپولیس است یا نه؟ اظهار داشت: قانونا این مسئله به ضرر ماست چراکه تیم ما رو به جلو حرکت می‌کرد و این تعطیلی باعث می‌شود جلوی روند تیم ما گرفته شود. از طرف دیگر 6 ملی‌پوش ما در تمرینات حضور ندارند و این موضوع روی عملکرد تیم تاثیرگذار خواهد بود.

خوردبین درباره اینکه حضور ملی‌پوشان زیاد برای پرسپولیس مثبت است یا منفی، افزود: حضور 6 ملی‌پوش به هر حال برای ما یک افتخار است اما در بحث تیمی به ضرر ما خواهد بود.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره بازی‌های دوستانه سرخپوشان در تعطیلات لیگ افزود: برانکو از باشگاه 4 بازی دوستانه درخواست کرده که بازی با سایپا را خودش با فرکی هماهنگ کرده است و قرار است به مصاف هف سمنان، شهرداری همدان و پاس همدان برویم.

خوردبین در مورد وضعیت تیم ملی و بازی با حریفان در راه صعود به جام جهانی خاطرنشان کرد: به نظرم بازیکنانی که توسط مربی تیم ملی انتخاب شده‌اند از بهترین‌ها هستند و شاید یکسری دیگر هم می‌توانستند در تیم ملی باشند که به هر حال نیستند و این شاهکار سرمربی تیم است که چطور از آنها استفاده کند. به نظرم ما از همه حریفانمان سرتر هستیم و فقط با کره جنوبی مشکل داریم. در کل رفتن به جام جهانی به سود فوتبال ما خواهد بود.

وی درباره حق‌خوری‌هایی که در المپیک برای ورزشکاران ما اتفاق افتاده گفت: همه دیدند که سلیمی با ناداوری حذف شد و از طرفی هم امید نوروزی و سعید عبدولی هم در کشتی فرنگی با ناداوری قهرمان نشدند. داوری‌ها سر ورزشکاران ما را بریده اما امیدوارم تکواندو کشتی آزاد این مسائل را با گرفتن طلا جبران کنند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین