اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۰۷
تمرینات استقلال چهارشنبه آغاز می‌شود
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: قرارداد حیدری با باشگاه تمام شده و باید برای تمدید با او مذاکره کنیم.
۱۷:۳۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-علی نظری جویباری پس از جلسه کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نشست ما فقط در مورد ورودی‌ها صحبت کردیم و هیچ صحبتی در مورد لیست خروجی نداشتیم و قرار است تا روز چهارشنبه که تمرینات شروع می‌شود و تا زمانی که تکلیف ورودی‌ها مشخص نشود خروجی نداشته باشیم.

وی افزود: اولویت بندی ما جذب 13 یا 14 بازیکن است و من با وجود اینکه در جلسه تلفن همراهم بیش از 100 بار زنگ خورده اما با هیچکس در مورد بازیکنانی که در لیست خروجی هستند صحبتی نکرده‌ام. در واقع تمام بازیکنان لیگ برتر در لیست ما هستند و لیست خروجی هم فعلا نداریم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص جذب خسرو حیدری و یعقوب کریمی خاطرنشان کرد: قرارداد حیدری با باشگاه تمام شده و باید برای تمدید با او مذاکره کنیم و یعقوب کریمی هم باید به سپاهان برگردد که برای جذبش باید مذاکره کنیم و اگر توانستیم جذبش می‌کنیم.

جویباری در مورد صحبت‌هایی که در خصوص مدیرعاملی وی مطرح شده تاکید کرد: افشارزاده مدیرعامل باشگاه است و من هم کارمند باشگاه در حال حاضر برای ملاقات با افشارزاده به وزارت ورزش می‌روم چون باید تکلیف خودم هم مشخص شود و فکر می‌کنم تا فردا وضعیتم مشخص شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین