اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۷۶۱
سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد داریوش شجاعیان در جام جهانی 2018 به صورت ثابت برای تیم ملی بازی می کند.
۱۶:۲۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند در گفت و گویی درباره نتایج نه چندان خوب گسترش فولاد در 4 هفته ابتدایی، اتفاقاتی که پیرامون داریوش شجاعیان و محمدرضا خلعتبری رخ داد، صحبت های رسول خطیبی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


انتظارم بیشتر از این بود
من برای 4 هفته اول لیگ انتظار گرفتن 6 یا 7 امتیاز داشتم و تصورم این بود که بچه ها سریع تر از شرایط بدنی نامناسب خارج شوند. با این حال کمی هم نتایجی که ما کسب کردیم، طبیعی است. فشار زیادی در بدنسازی روی بازیکنان آوردیم. از سوی دیگر کسانی که کار مربیگری مرا می شناسند، می دانند در 7، 8 سالی که در لیگ برتر هستم، هیچ وقت چند بازی اول را با برد شروع نکردیم.


ایرادهایمان را برطرف می کنیم
من یا باید تیمم را برای چند هفته اول لیگ آماده کنم و یا اینکه به کل لیگ فکر کنم. لیگ 30 مسابقه است و ما باید تیم را برای این مدت آماده نگه داریم. ضمن اینکه در بازی با ذوب آهن شرایط بهتری پیدا کردیم. جلوی تیمی که قهرمان سوپرجام و جام حذفی شده، جلو افتادیم اما در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. قاعدتا ایرادها و اشکالاتی داریم اما در تعطیلات زمان خوبی در اختیارمان است تا این مشکلات را برطرف کنیم.


شجاعیان را مانند برادرم دوست دارم
من صحبت های داریوش شجاعیان را که گفته بود از کمالوند دلخور نیستم، خواندم. سنم طوری نیست که بگویم مانند پسرم اما واقعا او را مانند برادرم دوستش دارم. داریوش شعور بسیار بالایی دارد و خوشحالم که می داند اگر من حرفی می زنم، دنبال تخریبش نیستم. من همیشه دنبال این بود که به داریوش کمک کنم. واقعیت این است که روی او خیلی حساس هستم و چون خودم به فوتبال معرفی اش کردم، انتظار ندارم حتی یک بازی بی کیفیت انجام دهد. حتی من در جلسه ای که با کی روش داشتم و در صحبت هایی که با دستیارانش انجام می دهم، همیشه از اوحمایت می کنم.


داریوش در جام جهانی فیکس تیم ملی است
اعتقاد قلبی ام این است که جایگاه واقعی داریوش شجاعیان در ترکیب ثابت تیم ملی است و احساسم می گوید او در جام جهانی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان می رود. اعتقادم این است که جوان را با هدایت کنیم و اگر اینطور نشود، رشد جوان متوقف می شود. من به عنوان کسی که داریوش را دوست دارد، نمی توانم 24 ساعته از او تعریف و تمجید کنم. البته اگر انتقاد می کنم، دنبال تخریبش نیستم. بعضی وقت ها باید تلنگر زد، شما دیدید که بعد از آن حرف های من درباره داریوش، او مقابل ذوب‌آهن عملکرد بهتری داشت. همیشه اعتقادم بر این است که داریوش تکنیکی ترین هافبک ایران است.


سطح بازی شجاعیان بالاتر از آسیا است
شجاعیان بچه بسیار فهمیده ای است. من او را همه جوره تست کردم و حتی روزهایی که از من دلخور بود هم معقولانه صحبت کردم. بسیار علاقه مند هستم که کمکش کنم و همیشه در تیم ملی هم سفارش او را کرده ام. قطعا سطح فوتبال داریوش بالاتر از آسیا است و اطمینان دارم خیلی زود لژیونر می شود. این حرف هایی هم که گاهی درباره او می زنم، چوب معلمی است.


خلعتبری شعور بالایی دارد
محمدرضا خلعتبری بچه خیلی خوبی است و همیشه نسبت به من محبت دارد. او بازیکن باتجربه ای است و به همین خاطر انتظارات زیادی از وی داریم. انتظارهای زیادی مجموعه گسترش فولاد از او باعث شده تا فشار زیادی رویش باشد. همین امر کیفیت کارش را پایین آورده است. با این حال باید فشار را از روی او کم کنیم و از نظر روحی شرایط را برایش آماده نگه داریم. وقتی او با این سابقه در فوتبال اینطور به تصمیمات کادرفنی احترام می گذارد، نشان دهنده شعور بالایش است. امیدوارم با داشتن نفراتی مثل محمدرضا از این شرایط فاصله بگیریم.


نگران آینده گسترش نیستم
نگران شرایط گسترش فولاد نیستم. ممکن است در هفته های ابتدایی خوب نتیجه نگیریم اما اعتقاد دارم در ادامه شرایطمان بهتر می شود. در بازی با ذوب آهن بارقه هایی از امید را در تیم دیدم و قول می دهم گسترش فولاد در پایان فصل جزو 6 تیم بالای جدول باشد.


رسول خطیبی بزرگی اش را نشان داد
از رسول خطیبی بابت صحبت هایش درباره خودم و امیر قلعه نویی تشکر می کنم. او وقتی این حرف ها را می زند، بزرگی اش را نشان می دهد. من در مقطعی مربی رسول بودم اما خودش بزرگ بود که در ترکیب تیم ما می درخشید. من با همه همکارانم رابطه خوبی داریم و در تیم های تبریزی این شرایط ویژه تر است. با امیر قلعه نویی هم رابطه مان نردیک است.


تراکتور مدعی اول قهرمانی است

امیر به هر صورت پرافتخارترین مربی ایران است و شخصیت او است که باعث شده تیم تراکتورسازی در هر بازی برای بردن بازی کند. امسال هم قطعا با هدایت قلعه نویی، تراکتور شانس اول قهرمانی است. امیر دوست نزدیکم است و رسول نیز همینطور. انشاءالله تلاش های همه اعضای تیم های تبریزی باعث موفقیت فوتبال آذربایجان شود. فوتبال آذربایجان پتانسیل بالایی دارد و اینکه 3 تیم لیگ برتری در این استان حضور دارند، به خوبی همه چیز را نشان می دهد. انشاءالله روز به روز فوتبال آذربایجان قدرتمندتر شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین