اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۷۴۸

برزای: دوست ندارم كـم بیـاورم

ستقلال تهران برخلاف پیش‌بینی‌ها لیگ‌برتر را با ضعیف‌ترین نتایج ممکن شروع کرد. خیلی‌ها انتظار نداشتند تیم علیرضا منصوریان از 4بازی 2امتیاز بگیرد ولی آنها با وضعیتی بحرانی به استقبال تعطیلات لیگ‌برتر رفتند.
۱۵:۳۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال تهران برخلاف پیش‌بینی‌ها لیگ‌برتر را با ضعیف‌ترین نتایج ممکن شروع کرد. خیلی‌ها انتظار نداشتند تیم علیرضا منصوریان از 4بازی 2امتیاز بگیرد ولی آنها با وضعیتی بحرانی به استقبال تعطیلات لیگ‌برتر رفتند. اما بهنام برزای بازیکن جوان استقلال که گل تساوی تیمش را در بازی با پیکان به ثمر رساند، به آینده تیمش امیدوار است. او در مورد نتایج ضعیف این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری‌ورزشی پاسخ می‌دهد.
  • چرا استقلال در 4 بازی لیگ نتایج ضعیفی گرفت؟
ما در تمرینات پیش‌فصل یک بدنسازی پرفشار را پشت سر گذاشتیم. واقعا تمرینات‌مان سنگین بود و بدن‌ها هنوز به حالت طبیعی برنگشته است. این استراحت خیلی به درد تیم ما می‌خورد و قطعا بدن‌های بازیکنان رها خواهد شد. فرصت داریم نقاط ضعف را برطرف کنیم و بیشتر هماهنگ شویم. استقلال بیشتر از 50درصد تغییر داشته و ما نیاز به هماهنگی داریم.
  • آیا اختلاف 8امتیازی با پرسپولیس شما را نگران نمی‌کند؟
همه ما از این نتایج نگران و ناراحت هستیم اما قطعا بازیکنان استقلال انگیزه بالایی دارند كه این نتایج را جبران کنند. ما هم‌قسم شده‌ایم که همه‌چیز را تغییر دهیم و اختلاف را با بالای جدول کم کنیم.
  • خیلی‌ها معتقدند استقلالی‌ها باید همان‌طور که پرسپولیسی‌ها از برانکو حمایت کردند، این کار را در مورد منصوریان انجام دهند. نظر تو چیست؟
منصوریان مرد روزهای سخت است و مطئمن باشید استقلال را به روزهای اوج بازمی‌گرداند. از هواداران و پیشکسوتان می‌خواهم که صبور باشند. تیم ما در مقایسه با سال گذشته واقعا بهتر فوتبال بازی می‌کند. استقلال قطعا پیشرفت خواهد کرد.
  • تو معتقدی خط دفاعی استقلال ضعیف است یا در ساختار دفاعی مشکل دارید؟
فکر می‌کنم بیشتر باید روی ساختار دفاعی کار کنیم. ما مدافعان ضعیفی نداریم و در خط دفاعی بازیكنان خوبی حضور دارند. خط دفاعی استقلال تغییر کرده و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم.
  • امسال هم فعلا در استقلال نیمکت‌نشین هستی. این موضوع برایت ناراحت‌کننده نیست؟
هر بازیکنی آرزو دارد در استقلال یا پرسپولیس بازی کند. من هیچ‌وقت دوست ندارم کم بیاورم و هر وقت برای استقلال به میدان آمدم، یا پاس گل دادم یا پنالتی گرفتم یا گل زدم.
  • یعنی همین که در استقلال نیمکت‌نشین هستی برایت کافی است؟
هر بازیکنی دوست دارد در استقلال فیکس بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. هیچ‌وقت دوست ندارم به سرمربی اعتراض کنم چون دنبال حاشیه نیستم. اگر سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم ولی مطمئنا برای فیکس‌شدن در استقلال تلاش می‌کنم.
  • بابت نیمکت‌نشینی در فصل گذشته از پرویز مظلومی ناراحت نیستی؟
مظلومی مربی باتجربه‌ای است و هر وقت من را به زمین فرستاد عملکرد خوبی داشتم. نمی‌دانم چرا او به من زیاد بازی نمی‌داد ولی همه دیدند که تلاشم را كردم.
  • کار کردن با علیرضا منصوریان چطور است؟
اختلاف سنی منصوریان با بازیکنان زیاد نیست و همین موضوع به او کمک می‌کند تا با شاگردانش ارتباط خوبی داشته باشد. من واقعا دوست داشتم در استقلال با منصوریان کار کنم و در تیم امید هم شاگرد او بودم. منصوریان همیشه حق را به حقدار می‌دهد و به جوان‌ها اعتماد می‌کند. مطمئن باشید او در استقلال موفق می‌شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین