اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۷۲۹

نود به «میلیون» نرسید

برنامه نود این هفته استثنائا شنبه‌شب روی آنتن رفت.
۱۴:۳۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| برنامه نود این هفته استثنائا شنبه‌شب روی آنتن رفت. این قسمت از برنامه دقیقا با هجدهمین سالگرد تاسیس نود مقارن شده بود و در نتیجه بخش قابل توجهی از كنداكتور هم به نوستالژی عادل و دوستانش اختصاص پیدا كرد. فردوسی‌پور برای نظرسنجی این قسمت هم از مردم خواست موثرترین برنامه 17سال گذشته نود را انتخاب كنند. نكته جالب نظرسنجی مزبور این بود كه تعداد شركت‌كنندگان در آن به یك میلیون نفر نرسید و در عدد 980هزار متوقف شد. شاید در چند سال گذشته هرگز اتفاق نیفتاده بود كه تعداد آرای نظرسنجی نود به یك میلیون نفر نرسد. به نظر می‌رسد پخش این قسمت در شب غیرتخصصی برنامه نود، در كاهش تعداد آرا نقش مهمی داشته است.

اتفاق عجیب در پرسپولیس
برخی رسانه‌ها مدعی هستند گل طارمی به صبای قم روی پاس حسین ماهینی به ثبت رسیده اما برخی دیگر بر این باورند كه چون طارمی نتوانسته از ضربه اول استفاده كند و توپ برگشتی را وارد دروازه كرده، نباید پاس گلی به نام ماهینی ثبت شود. اگر فرضیه دوم را درست بدانیم، پرسپولیس همچنان لیگ شانزدهم را بدون «پاس گل» پشت سر می‌گذارد. هر چهار گلی كه این تیم در مسابقات این فصل زده، به نوعی روی استفاده از توپ‌‍‌های برگشتی بوده و پاس گل نداشته! این اتفاق در حالی رخ می‌دهد كه پرسپولیس به شدت «تیمی» بازی می‌كند. شاگردان برانكو در بازی با صبا بیشتر از 600پاس به هم دادند اما هیچ‌كدام از آنها پاس گل نبود!

تركی، فغانی نشد
در برنامه نود ثابت شد محسن تركی یك پنالتی پرسپولیس را برابر صبا نادیده گرفته است. این مساله‌ای بود كه بعد از بازی هم مورد اشاره چند كارشناس داوری قرار گرفت. قضاوت تركی در نیمه دوم این مسابقه، اعتراض پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت و حتی كار به جایی رسید كه دستیار برانكو هم از روی نیمكت اخراج شد. البته این داور سرشناس خوش‌شانس بود كه پرسپولیس در دقایق پایانی گل نخورد، وگرنه ممكن بود اشتباهش خیلی بیشتر زیر ذره‌بین برود. درست هفته چهارم فصل قبل، اشتباهات علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن جنجال‌های زیادی ایجاد كرد و باعث شد این داور دیگر برای قرمزها سوت نزند اما تركی شانس آورد كه پرسپولیس این بازی را برد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین