اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۶۶۰

تلفنی به مایلی‌کهن تبریک گفتم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم ما و ملوان دشمن یکدیگر نیستند و ما در زمین فوتبال با هم رقابت داریم.
۰۳:۱۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| علی نظر محمدی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی سپیدرود مقابل فجر سپاسی در هفته دوم لیگ دسته اول گفت: بعد از پیروزی در اولین دیدار تمرینات خوبی را انجام دادیم و با توجه به نقاط ضعف و قوت حریف، خودمان را برای بازی در شیراز و مقابل فجر آماده کردیم. می‌دانستیم بازیکنان ما در شهری مانند شیراز که ارتفاع زیادی دارد ممکن است از نظر تنفسی دچار مشکل شوند. ما برای همه چیز برنامه‌ریزی داشتیم. در 20 دقیقه اول بازی را اداره و سپس تاکتیک‌مان را به حریف دیکته کردیم. بازیکنان ما در دوندگی و رشادت توانستند به پیروزی در این بازی سخت و سنگین خارج از خانه برسند.

وی در مورد بازی تیمش در هفته سوم لیگ دسته اول گفت: روز جمعه میزبان تیم خوب خیبر خرم‌آباد هستیم، ما هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام قدرت در زمین حاضر می‌شویم، بعدازاین بازی هم در هفته چهارم میهمان تیم ملوان در انزلی هستیم و باید دربی گیلان را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد اینکه به مایلی‌کهن بعد از برد اولش تبریک گفته، اظهار داشت: بله، بعدازاینکه ملوان توانست در اراک پیروز شود، به مایلی‌کهن تلفن کردم و این برد را به او تبریک گفتم و برای او آرزوی موفقیت کردم. ملوان و سپیدرود رشت دشمن یکدیگر نیستند، آنها در زمین فوتبال رقیب هستند و رقابت شدیدی هم با هم دارند، هواداران دو تیم هم در هفته چهارم قطعاً فرهنگ بالای گیلان را به نمایش می‌گذارند و آنها تیم خود را تشویق می‌کنند، فرهنگ گیلان زبانزد خاص و عام بوده و در گذشته روی فرهنگ گیلان قسم می‌خوردند.

وی افزود: قطعاً نتیجه دربی گیلان برای هواداران هر دو تیم مهم است، اما همه ما می‌دانیم ورزش عرصه‌ای برای دوستی‌هاست و فضایی برای جنگ و دشمنی نیست، ما می‌خواهیم کاری کنیم همهاز فوتبال لذت ببرند. تماشاگران هر دو تیم اهل استان گیلان هستند و فرهنگ غنی گیلان را به نمایش می‌گذارند.

نظرمحمدی با اشاره به شرایط باشگاه سپیدرود رشت گفت: اگر مسئولان به تیم ما توجه بیش‌تری کنند، قطعاً سپیدرود می‌تواند موفق شود و جایگاه شایسته‌ای را به دست آورد، ما تیم خصوصی هستیم که امکانات دولتی در اختیار نداریم، اما استراتژی ما این است که در این فصل در لیگ دسته اول جایگاه شایسته‌ای کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین