اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۱۷۶

بدشانس بودیم و پیروز نشدیم

کاپیتان ذوبی ها می گوید در بازی برابر گسترش فولاد دچار بدشانسی شدند چرا که با توجه به موقعیت های شان می توانستند بازی را به سود خود به پایان برسانند.
۱۷:۵۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی رجب‌زاده پس از بازی تیم های ذوب آهن و گسترش فولاد گفت: بازی سختی را در برابر گسترش فولاد داشتیم، حریف ما هم در دفاع و هم در حمله موفق عمل می کرد، البته پس از بازشدن دروازه مان در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و حتی می توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم، در این نیمه حریف مان از نظر بدنی خسته شده بود و ما باید نتیجه را به سود خود می کردیم تا در جدول صعود کنیم.


او درباره بازگشت سرمربی این تیم روی نیمکت ذوب آهن گفت: نمی توان گفت که بازگشت سرمربی مان باعث افزایش انگیزه شد چرا که ما بازیکنان حرفه ای داریم و زمانی که آقایحیی حضور نداشتند هم تیم کار خود را می کرد، حضور ایشان باعث شد خیال مان راحت شود مشکلی در میان نیست، در این بازی می توانستیم به پیروزی برسیم اما بخت یارمان نبود.


رجب‌زاده در پایان در رابطه با لیگ شانزدهم گفت: تکلیف تیم‌ قهرمان و تیم‌های سقوط کننده بدون شک در هفته پایانی مشخص می‌شود و لیگی غیر قابل پیش‌بینی داریم. تیم‌ها خیلی خوب بسته شده‌اند و بازیکنان پخش شده‌اند، این مسئله کار را سخت می‌کند و امیدوارم بتوانیم دست پر از بازی‌های آینده خارج شویم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین