اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۰۵
پشت پرده اختلاف خوردبین با نژادفلاح

چرا خوردبین می خواهد رفتن نژادفلاح را جشن بگیرد؟

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس گفته که به دلیل رفتن نژادفلاح از باشگاه، جشن می گیرد.
۱۶:۲۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سرپرست پرسپولیس پس از اینکه متوجه شد نژادفلاح از باشگاه رفتنی است، مصاحبه ای کرد و گفت: «رفتن نژادفلاح را با کارکنان تیم در باشگاه جشن می گیریم.» این نشان می دهد که خوردبین اختلافاتی عمیق با نژادفلاح داشته و در همان مدتی هم که زیر دست او کار می کرد، دل خوشی از نژاد فلاح نداشته است.


اما دلیل رابطه تیره نژادفلاح و خوردبین چه بود؟ همه به یاد دارند که نژادفلاح زمانی با خوردبین رابطه بدی نداشت اما به مرور این رابطه تیره شد. آغاز ماجرا به زمانی برمی گردد که پرسپولیس برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا قصد داشت به قطر پرواز کند اما حساب باشگاه خالی بود و هیچ پولی وجود نداشت که پرسپولیسی ها بلیت رفت و برگشت را بخرند.


در آن روزها معمولا نژادفلاح از حسین هدایتی پول می گرفت اما برای بازی با قطر، هدایتی پولی نداد و باشگاه برای پرواز به قطر به مشکل خورد. خوردبین که از وعده های نژادفلاح درباره پرداخت پول، کلافه شده بود با سیاسی تماس گرفت و پیش او رفت. سیاسی هم تازه از زندان آزاد شده بود و با درخواست خوردبین موافقت کرد. او علاوه بر هزینه بلیت رفت و برگشت، چند هزار دلار هم به خوردبین داد که دستش باشد و اگر تیم هزینه ای در قطر داشت، از این دلارها خرج کند. نژادفلاح که متوجه این موضوع شده بود، از خوردبین خواست که این پول را بین بازیکنان تقسیم کند اما سرپرست پرسپولیس با این درخواست مخالفت کرد و گفت که این پول باید خرج تیم شود و باقی مانده اش را به سیاسی بدهیم. همین موضوع باعث ایجاد اختلاف بین خوردبین و نژادفلاح شد تا سرپرست پرسپولیس امروز بگوید: « رفتن نژادفلاح را با کارکنان تیم در باشگاه جشن می گیریم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین