اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۹۵
تا هفته آینده تیم فصل بعدم را انتخاب می‌کنم

کیانی: وضعیت من در تراکتورسازی ربطی به آمدن یا نیامدن اولیویرا ندارد

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مشغول بررسی پیشنهادهایم هستم و تا هفته آینده تیم فصل بعدم را انتخاب می‌کنم.
۱۵:۱۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلاً مشغول استراحت هستم. در حال حاضر  چند پیشنهاد دارم که باید همه چیز را بررسی کنم. اینکه باشگاه مورد نظر چه شرایطی دارد برایم مهم است، به همین دلیل عجله‌ای هم برای انتخاب ندارم.

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: با این حال تا هفته آینده تیم فصل بعدم را انتخاب خواهم کرد و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

وی که بعد از هفت فصل حضور در تراکتورسازی بابت برخی اتفاقات ناراحت است در این خصوص تأکید کرد: در فوتبال ایران خیلی از بازیکنان، سال‌های زیادی را در یک تیم بازی کردند و از خیلی چیزها گذشتند اما قدر چنین بازیکنانی را ندانستند. چند سال در یک تیم هستی و یک روز هم امکان دارد جدا شوی. فوتبال همین است.

کیانی در مورد اینکه اگر اولیویرا نیاید، آیا احتمال ماندن او در تراکتورسازی وجود دارد، اظهار داشت: برخی می‌گویند تونی مرا نمی‌خواهد اما من معتقدم اینطور نیست و مشکل از جای دیگری آب می‌خورد. وضعیت من ربطی به آمدن یا نیامدن اولیویرا ندارد و باز هم می‌گویم که ریشه این مسائل در جای دیگری است. من هیچ وقت نگفتم که دوست دارم از تراکتورسازی بروم و در این چند سال هم حسن نیتم را نشان داده‌ام.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین