اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۸۹۱

رونمایی از خرید جنجالی سپاهان در کنار اروند

ستاره ملی پوش سپاهان یک سال بعد از آخرین بازی برای تیم اصفهانی امشب بار دیگر با پیراهن شماره 28 برای تیمش به میدان می رود.
۱۲:۴۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| احسان حاج صفی ستاره ملی پوش سپاهانی ها در حالی فصل گذشته این تیم را در میانه های راه تنها گذاشت و به فوتبال اروپا کوچ کرد که کمتر کسی فکر می کرد تنها بعد از یک فصل دوباره مسیر بازگشت را در پیش گرفته و قید ادامه حضور در جمع لژیونرهای اروپایی را بزند.


 سقوط با fsv فرانکفورت به دسته سوم بوندس لیگا و عدم تحمل شرایط زندگی در اروپا این بازیکن را وادار کرد تا بار دیگر مسیر بازگشت را در پیش بگیرد و با وجود دریافت پیشنهادات وسوسه کننده از چند باشگاه راهی سپاهان شود تا امشب برای اولین بار در آبادان پیراهن شماره 28 زردپوشان نصف جهان را برتن کند.


 نکته جالب در بازگشت ستاره سپاهانی ها اینجاست که حاج صفی فصل قبل درست بعد از بازی با سایپا در هفته پنجم که با برتری 2-0 این تیم و با دو گل او همراه بود تا آنها را در صدر جدول لیگ برتر بنشاند از هم تیمی هایش خداحافظی کرد و روانه آلمان شد و حالا بعد از یک فصل در هفته چهارم بازگشته تا به تیم عبدا.. ویسی کمک کند خاطره تلخ و کابوس وار فصل قبل را از یادها ببرد.


 امشب احسان برای اولین بار در ترکیب اصلی سپاهان ویسی مقابل برزیلی های آبادانی به میدان می رود و امیدوار است یک بار دیگر بتواند قهرمانی لیگ را با زردپوشان نصف جهان به دست بیاورد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین