اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۸۸۲
مشاور سرپرست پرسپولیس اعلام کرد: متاسفانه بعضي ها عمداً به موضوع اختلافات رضاییان دامن مي زنند كه براي پرسپوليس حكم سَم رو داره.»
۱۱:۵۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| پس از اینکه رامین رضاییان روز دوشنبه با گمان اینکه مدیران پرسپولیس می توانند نظر برانکو ایوانکوویچ را جلب کنند، قرارداد دو ساله اش را امضا کرد، سرمربی پرسپولیس اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد.

 

روز گذشته رضاییان به باشگاه پرسپولیس رفت و پس از به نتیجه نرسیدن مذاکرات علی اکبر طاهری قرارداد روز دوشنبه را پاره کرد تا عده ای از هواداران پرسپولیس به هواخواهی از رضاییان به اعتراض بپردازند.

 

حسین خبیری پس از جنجال های روز گذشته متنی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده و همه هواداران را در روزهایی که به اوج رسیده اند دعوت به آرامش کرده است.

 

وی نوشت: «سلام

 

متاسفانه اون اتفاقي كه نبايد بيفته در حال شكل گرفتن هستش و پرسپوليس از اونجايي كه نقطه قوت و انسجامش بود يعني اتحاد و همدلي داره فاصله ميگيره و بعضي اتفاقات در حال شكل گرفتن است كه زمينه ايجاد دودستگي و از بين رفتن همدلي رو فراهم كرده.

 

دقيقا در اين فصل كه پرسپوليس ليگ رو پرقدرت و مدعي شروع كرده و ميتونه از همين حالا تا پايان فصل در صدر جدول آقايي كنه و نياز به هوشياري و همدلي و حمايت بيشتر حس ميشه متاسفانه برخي رفتارها و اظهارنظرهاي نسنجيده در خصوص جذب بازيكن خصوصا رامين رضاييان عزيز زمينه اختلاف و دودستگي رو ايحاد نموده.

 

روي حرفم با هواداراي عزيز و متعصب پرسپوليسه. ما ميدونيم كه پرسپوليس خيلي بزرگه و هيچ وقت متكي به فرد و يا شخص خاصي نبوده و بزرگان زيادي پيراهن اين تيم رو به تن كردن ولي بالاخره يه روز از اين باشگاه رفتن اما هميشه با افتخار از حضورشون در پرسپوليس ياد ميكنند چون اين پرسپوليس و هوادارانش هستند كه موندگارن و به مدير و بازيكن و مربي و هر كسي كه در اين باشگاه هست هويت ميده.

 

الان هم در حاليكه بازي مهمي داريم و با كسب سه امتياز ان شاالله صدرنشينيمون تثبيت ميشه متاسفانه سرِ موضوع رامين عزيز اختلافاتي در حال شكل گرفتن هستش و متاسفانه بعضي ها هم عمداً به اين اختلافات دامن ميزنن كه براي پرسپوليس حكم سَم رو داره.

 

دوستان، ما در هر صورت با هر نظر و عقيده اي بايد به تصميمات گرفته شده توسط مديران و كادر فنيمون احترام بذاريم. در هر حال ماها هممون صاحب تفكر و نظرات مختلفي هستيم اما تصميم گيرنده اصلي در خصوص مسائل باشگاه مديرانمون هستن. پس درست يا غلط بايد به تصميماتشون احترام گذاشت.

 

مطمئناً اونها هم چيزي جز مصالح باشگاه و سربلندي تيم رو در نظر نميگيرن. نبايد نظراتمون خداي نكرده ناخواسته زمينه بي احترامي رو فراهم كنه و طوري رفتار نكنيم كه اختلافات عميق بشه و دودستگي بوجود بياد.

 

پرسپوليس صاحب افتخار و هويت بزرگي هستش و در سخت ترين بحران ها هم راهش رو ادامه داده. لطفا از امروز ديگه با فراموش كردن اين مسائل فقط و فقط به فكر حمايت از تيم باشيم و ثابت كنيم كه هيچ چيزي نميتونه همدلي و اتحاد مارو از بين ببره و پرسپوليس رو از هدفش دور كنه. يا علي مدد»

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین