اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۸۷۰

مهدوی‌كیا: امیدوارم منصوریان در استقلال نتیجه بگیرد

مهدی مهدوی‌كیا اسطوره سابق پرسپولیس و تیم ملی كه پرشكوه‌ترین دوران بازیگری‌اش را در فوتبال آلمان پشت‌سر گذاشت، مدتی است كه در تیم‌های پایه‌ای هامبورگ فعالیت می‌كند...
۱۰:۵۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی مهدوی‌كیا اسطوره سابق پرسپولیس و تیم ملی كه پرشكوه‌ترین دوران بازیگری‌اش را در فوتبال آلمان پشت‌سر گذاشت، مدتی است كه در تیم‌های پایه‌ای هامبورگ فعالیت می‌كند. او بعد از خداحافظی از فوتبال ترجیح داد كه از هیاهو و حاشیه‌های فوتبال ایران دور باشد. با مهدوی‌كیا در مورد فعالیتش در تیم‌های پایه‌ای هامبورگ صحبت كردیم كه البته بحث به پرسپولیس و تیم ملی هم كشیده شد. جالب اینجاست كه مهدوی‌كیا در مورد بحران استقلال با علیرضا منصوریان هم صحبت كرد. صحبت‌های بازیكن سابق تیم ملی را در گفت‌وگو با همشهری ورزشی می‌خوانید.

شرایط فعلی شما در باشگاه هامبورگ چگونه است؟
  • من مثل سابق مربی پایه‌های باشگاه هامبورگ هستم و فعالیتم را ادامه می‌دهم. خدا را شكر همه چیز خوب پیش می‌رود.
آیا جا برای پیشرفت وجود دارد تا بتوانید در باشگاه هامبورگ در رده بالاتری مربیگری كنید؟
  • چیزی در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست. من در حال یادگیری هستم و مطمئنا در آینده در كلاس‌های مربیگری هم شركت می‌كنم. باید پله‌پله جلو بروم و همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود.
به مربیگری در لیگ برتر ایران فكر نمی‌كنید؟
  • اگر می‌خواستم در ایران مربیگری كنم به آلمان نمی‌آمدم. من می‌خواهم با فوتبال روز دنیا جلو بروم و تجربیات زیادی را كسب كنم. مطمئنا درمورد آینده چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم تجربیاتم را به جوان‌های فوتبال ایران انتقال بدهم.
فوتبال ایران را تا چه حد دنبال می‌كنید؟
  • كمابیش دنبال می‌كنم.
درمورد شروع خوب پرسپولیس در لیگ برتر چه صحبتی دارید؟
  • این تیم از لحاظ امتیازگیری توانست عملكرد مثبتی داشته باشد و این درحالی است كه در سال گذشته چنین شرایطی وجود نداشت. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و درنهایت پرسپولیس قهرمان شود.
اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی چه تیمی است؟
  • فعلا زود است قضاوت كنیم. جدا از پرسپولیس تیم‌هایی مثل تراكتورسازی می‌توانند مدعی باشند و استقلال تهران هم با اینكه شرایط سختی دارد، قطعا دنبال قهرمانی است.
آیا علیرضا منصوریان همبازی سابق شما در تیم ملی، می‌تواند استقلال را از این شرایط خارج كند؟
  • به هر حال شرایط منصوریان به‌عنوان سرمربی یك تیم پرطرفدار سخت است چون همه از استقلال و پرسپولیس انتظار نتیجه گرفتن دارند. با این حال امیدوارم منصوریان از این وضعیت سخت بیرون بیاید و در استقلال نتیجه بگیرد. من معتقدم نتیجه گرفتن نسل مربیان جدید به سود فوتبال ایران است.
درمورد بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس و عدم بازگشت رامین رضاییان چه صحبتی دارید؟
  • من از اتفاقاتی كه رخ داد اطلاعات كافی ندارم و نمی‌توانم نظر خاصی داشته باشم. امیدوارم كه پرسپولیس در آخر فصل جشن قهرمانی را بگیرد.
مدتی پیش جواد نكونام از دنیای فوتبال خداحافظی كرد؛ اتفاقی كه برای خیلی از ستاره‌های سابق تیم ملی افتاد، برای او هم رخ داد. در این مورد چه صحبتی دارید؟
  • خداحافظی هر بازیكنی به تصمیم شخصی او مربوط می‌شود و باید به آن احترام بگذاریم. خداحافظی خیلی‌ها از تیم ملی سوت‌وكور بود و این موضوع عجیبی نیست. خیلی‌ها برای این فوتبال زحمت كشیدند و جواد نكونام هم سال‌ها در تیم ملی زحمت كشید و در اروپا هم عملكرد موفقیت‌آمیزی داشت. برای او آرزوی موفقیت دارم.
برخی معتقدند ایران راحت به جام‌جهانی صعود خواهد كرد. نظر شما چیست؟
  • در فوتبال كار راحتی وجود ندارد چون همه حریفان برنامه‌ریزی كرده‌اند. با این حال ایران جزو قدرت‌های آسیاست و امیدوارم به جام‌جهانی برود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین