اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۸۰۱

صادقیان: چشمم زده اند و با روحیه برمی‌گردم

پیام صادقیان که با بازگشت به تبریز عملکرد درخشانی در ترکیب ماشین سازی داشت، در بازی برابر صبای قم دچار مصدومیت شدیدی شد. صادقیان اما امیدوار است بازگشتی بهتر به لیگ داشته باشد.
۲۰:۴۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| پیام صادقیان که در بازی برابر صبای قم دچار شکستی دست شد احتمالا یک ماه دور از میادین خواهد بود و البته شانس بزرگ برای او جایی است که بازی های لیگ در این مقطع با تعطیلی همراه شده است. هافبک تکنیکی ماشین سازی که بازگشتی درخشان به تبریز داشته درباره مصدومیتش گفت: نمی دانم چه باید درباره آن بگویم. فقط می توانم بگویم انگیزه زیادی داشتم و اکنون دچار بدشانسی شده ام. البته نباید به آن فکر کنم و با روحیه بالا به دنبال بازگشتی بهتر به ترکیب هستم.

 


وی درباره شرایط بهبودی اش گفت: در حال حاضر کارهای مربوط به درمانم را زیر نظر کادرپزشکی دنبال می کنم و امیدوارم در شروع مجدد لیگ بتوانم در ترکیب تیم به میدان بروم. انگیزه زیادی داشتم و به نظرم چشمم زده اند! با این حال انگیزه ام را حفظ خواهم کرد و بعد از مصدومیت تلاش می کنم عملکرد بهتری در ترکیب ماشین سازی داشته باشم.

 


صادقیان درباره حضورش در تیم زادگاهش گفت: از اینکه در جمع ماشین سازی حضور دارم خوشحالم و می خواهم بهترین فصل فوتبالی ام را رقم بزنم و امیدوارم بعد از بهبودی شرایط بهتری داشته باشم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین