اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۷۹۴
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بحث حضور گابریل بازیکن سابق پرسپولیس در ذوب آهن مطرح شده اما صحبتی از رامین رضائیان نشده است.
۲۰:۱۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد تبریز حاضر نشد و حسن استکی دستیارش را به نشست خبری فرستاد.

استکی در مورد این مسابقه گفت: گل محمدی عذرخواهی کرد که نتوانست به این نشست بیاید. زمین تمرین را در اختیار گسترش داده‌ایم و خود گل‌محمدی نتوانست به نشست بیاید چون تمرین داشتیم.

وی افزود: فردا نیاز به سه امتیاز داریم و می‌خواهیم بازی هجومی ارایه کنیم. امتیاز این بازی برای ما خیلی اهمیت دارد زیرا  می‌خواهیم قبل از تعطیلات در کورس بالای جدول باشیم.

استکی در مورد جذب رامین رضائیان و گابریل گفت: در نقاطی که به بازیکن نیاز داشته باشیم جذب می‌گیریم اما بحث رامین رضائیان مطرح نیست و فقط صحبت گابریل شده است.

مربی ذوب آهن در مورد اختلاف باشگاه با گل‌محمدی و بازگشتش به تیم گفت: در چارچوب مطالب فنی اختیار صحبت دارم اما یک جمله کلی می‌گویم اگر در یک خانواده اختلاف نظر و عقیده‌ای باشد کسی از خانواده نمی‌رود. گل‌محمدی برنامه سه ساله دارد. 

استکی در مورد اینکه ذوب آهن خوب نتیجه نگرفته گفت:  ما فینال جام حذفی را داشتیم و فاصله اتمام مسابقات تا شروع لیگ برای ما کم بود و بازیکنان خسته‌اند و کادرفنی هم تمام تلاشش این است که تیم آماده و بازپروری شود هم از نظر فنی و هم انگیزشی بازیکنان آماده مسابقات شوند.

وی در مورد ضعف خط دفاعی ذوب آهن گفت: جلسه آنالیزی که داشتیم را نمی‌توانم بیان کنم اما ذوب آهن نشان داده که ساختار دفاعی خوبی دارد ما راهکارهایی برای تقویت خط دفاعی داریم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین