اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۷۱۴

باید نگران اختلاف 6 امتیازی با پرسپولیس باشیم

علی قربانی مهاجم استقلال در بازی مقابل صنعت نفت آبادان تک گل آبی ها را به ثمر رساند.
۱۴:۴۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| شاید خیلی ها تصور می کردند استقلال با گل 3 امتیازی او برنده این مسابقه باشد ولی همه چیز برای آبی ها عوض شد و گل قربانی هم هیچ تاثیری نداشت. استقلال به بدترین شکل ممکن لیگ برتر را شروع کرده است ولی قربانی در مصاحبه با همشهری تاکید کرد که امیدوار است که تیمش به روزهای خوب برسد. او نسبت به این موضوع اعتماد کامل دارد.

 

چرا استقلال لیگ را ضعیف شروع کرد؟
من فکر می کنم اصلی ترین دلیل نتیجه نگرفتن تیم ما بدشانسی بود. گاهی اوقات توپ های ما به سختی تبدیل به گل می شود ولی خیلی ساده گل می خوریم. ما واقعا بدشانسی آوردیم.

 

فکر می کنی هواداران و رسانه ها این دلیل را قبول کنند، آیا شما مشکل فنی و تاکتیکی ندارید؟
طبیعتا هواداران ناراحت هستند و می دانیم که نباید دنبال بهانه باشیم. ما باید قوی تر باشیم و مطمئن باشید که همه چیز را تغییر خواهیم داد. می دانیم هواداران ناراحت هستند اما به زودی آنها را خوشحال می کنیم. وقتی نتیجه نمی گیریم همه چیز به خودمان مربوط است ولی تلاش می کنیم که برگردیم.

 

خیلی ها معتقدند ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد، نظر تو چیست؟
ما در بحث ساختار دفاعی ایراد زیادی نداریم و همه بازیکنان در فاز حمله و دفاع تلاش می کنند. خط دفاعی استقلال نسبت به فصل گذشته دچار تغییراتی شده و ما نیاز به هماهنگی  بیشتری داریم.

 

آیا اختلاف 6 امتیازی با پرسپولیس در سه هفته ابتدایی برایتان نگران کننده نیست؟
باید نگران کننده باشد. اگر نگران نباشیم قطعا این موضوع عاقلانه نیست. ما باید نگران اختلاف 6 امتیازی با پرسپولیس باشیم تا تلاشمان را بیشتر کنیم و با انگیزه زیادی در صدد جبران باشیم. باید در تمرینات تلاش کنیم و حواسمان به زندگی شخصی و استراحتمان باشد.

 

فکر می کنی هواداران استقلال در ادامه از تیم حمایت کنند؟
صددرصد آنها حمایت خواهند کرد چون به خوبی فوتبال را می شناسند و می بینند که ما در حال پیشرفت هستیم. تنها کسی که می تواند استقلال را از این وضعیت خارج کند، علیرضا منصوریان است. من با او در نفت تهران کار کرده ام و در آن تیم هم چنین شرایطی داشتیم اما به یکباره همه چیز تغییر کرد. مطمئن باشید استقلال به روزهای خوب برمی گردد.

 

2 بازی گذشته برای خودت چطور بود؟
من تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم ولی باید خیلی بهتر از این ها باشم. استقلال سکوی پرتاب من است و باید خیلی بهتر از این بازی کنم. علیرضا منصوریان هم مربی ای است که فقط به بازیکنان آماده بازی می دهد و هر کس بیشتر تلاش کند، در ترکیب قرار خواهد گرفت.

 

امسال فکر می کنی چند گل برای استقلال بزنی؟
نمی توانم پیش بینی کنم ولی می خواهم خودم را به بهترین شکل ممکن نشان دهم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین