اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۶۹۷
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل استقلال فرصت داریم تا شایستگی‌هایمان را نشان دهیم.
۱۳:۳۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: فرصتی برای اثبات شایستگی‌هایمان داریم. ما به زمان نیاز داریم تا تبدیل به تیم بهتری شویم.

وی گفت: بین بازی ما با تراکتورسازی و استقلال فقط سه روز فاصله وجود دارد و شرایط تمرینی زیادی زمینه مناسبی نداشته‌ایم زیرا فرصتی نبوده، اما ما روش‌هایی را به کار برده‌ایم که امیدوارم تاثیرات را در بازی با استقلال ببینیم و در صورتی که موفق شویم در آن صورت می‌توان در موردش صحبت کرد.

جلالی در مورد اینکه موافق و یا مخالف تعطیلات است یا نه گفت : من نمی‌توانم موافق تعطیلات باشم زیرا چهار بازی به صورت فشرده برگزار کردیم و لیگ یک ماه تعطیل می‌شود بعد از آن سه بازی را دوباره شروع کردیم و دوباره لیگ تعطیل می‌شود این روش اثرات تخریبی مخصوصا در کیفیت لیگ دارد، اما این شرایطی است که پیش روی ما گذاشته شده و اجتناب ناپذیر است.

جلالی در مورد اینکه استقلال در هفته‌‌های نخست لیگ نتیجه نگرفته، گفت: شاید تحلیل خیلی خوش باورانه‌ای باشد که بگویم استقلال چون در سه هفته اول خوب نبوده پس تیم خوبی نیست، اما استقلال و منصوریان را می شناسیم. آنها در ادامه راه در صورتی که فضا آرام باشد و فرصت داشته باشند می‌توانند شایستگی‌های خود را اثبات کنند. در این شرایطی که هست تقابل ما و استقلال دیدنی خواهد شد. هم ما و هم استقلال می‌خواهیم خودمان را اثبات کنیم.

وی در مورد اینکه یکی از مسئولان گفته است بهتر است داور اجاره کنند گفت: من خودم به خاطر رفتارهایی که فصل پیش ناخودآگاه داشتم خودم را تنظیم می‌کنم که راحت باشم و در مورد داوری صحبت نکنم فقط یک چیز را می‌توانم بگویم؛ انچه در که در سه هفته گذشته از لیگ دیدیم حاکمیت زور است که در این مورد می‌توانم در آینده بیشتر صحبت کنم.

سرمربی پیکان در مورد تقابل آرش برهانی با استقلالی‌ها گفت: نبرد و تقابلی در کار نیست، یک رقابت خوب و سالم داریم آرش برهانی در بازی با صبا در دقیقه 20 مصدوم شد و دیروز هم یک تمرین سبک با ما کرد. شرایط بدنی اش بهتر شده است البته او به زمان نیاز دارد تا به روزهای خوبش برگردد با این حال برهانی در بازی با استقلال در فهرست 18 نفره ما حضور دارد.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین