اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۶۶۸

عنایتی به دنبال هشتمین گل برابر تیم برانکو

صبا در شرایطی فردا شب مهمان پرسپولیس خواهد بود که تمام امیدهایش در گلزنی به مسن ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر دوخته شده است.
۱۱:۳۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا عنایتی با 40 سال سن در حال حاضر پیرترین بازیکن لیگ برتر محسوب می شود اما همین بازیکن با انگیزه و روحیه مثال زدنی اش لقب بهترین گلزن تاریخ رقابت ها را نیز به دوش می کشد، آماری که بعید به نظر می رسد حالا حالاها بازیکنی بتواند به آن دست پیدا کند.


مهاجم مشهدی که در تابستان بار دیگر به صبا بازگشت تا علاوه بر بستن بازویند کاپیتانی مرد اول خط حمله قمی ها لقب بگیرد فردا شب در حالی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که در تمام سال های گذشته در مصاف های مستقیم با این تیم پرطرفدار پایتخت 7 بار موفق به گلزنی شده است تا آمار ویران کننده ای برابر سرخپوشان داشته باشد.


عنایتی که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی چالش های زیادی با این مربی کروات در راه حضور در تیم ملی داشت حالا یک بار دیگر این فرصت را دارد تا مقابل مرد کروات پرسپولیسی ها قرار گرفته وبا زدن هشتمین گل به پرسپولیس هم آمار خود برابر این تیم را جاودانه تر کند هم به نوعی انتقام یک دهه قبل را از پروفسور کروات بگیرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین