اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۵۶۳

میرزاجانپور: از جان و دل مایه می‌گذاریم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درباره بازی دوم معتقد است همه تلاش می کنیم تا با کسب اولین پیروزی در المپیک دل مردم را شاد کنیم.
۱۹:۵۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مجتبی میرزاجانپور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران قبل از بازی دوم مقابل لهستان گفت:«ما برای موفقیت تیم ملی از جان و دل مایه می گذاریم. همه تلاش می کنیم تا با کسب اولین پیروزی در المپیک دل مردم را شاد کنیم. این نخستین تجربه حضور ما در المپیک است ولی حریفان ما همه با تجربه هستند. از باخت قبلی برابر آرژانتین خیلی ناراحت هستم. اما دیگر همه چیز تمام شده و باید به بازی های پیش رو فکر کنیم. مطمئن باشید من و همه بازیکنان تیم ملی در تلاش هستیم تا تیم ملی پیروز شود و دل مردم شاد شود.»


میرزاجانپور در پاسخ به اینکه چرا بعد از بازی با آرژانتین پاسخگوی رسانه ها نبوده، گفت: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من شدیدا این موضوع را تکذیب می کنم زیرا همیشه پاسخگوی خبرنگاران هستم. بسیاری از خبرنگاران از دوستان نزدیکم هستند. تعجب می کنم چرا این حرف ها را می زنند. شاید بعد از بازی و باخت به آرژانتین قدری ناراحت بوده باشم اما مطمئن باشید همیشه پاسخگوی رسانه ها خواهم بود زیرا می دانم که تمام وجودم را در زمین گذاشته ام و چیزی برای پنهان کردن ندارم.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین